ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Notify Box؛ راهکاری ساده برای مدیریت نوتیفیکیشن ها

نوتیفیکیشن ها اگر چه مهم ترین ابزار اطلاع رسانی از رویدادهای تازه هستند، اما وقتی تعدادشان از حدی گذشت می توانند به بلای جان شما تبدیل شوند. اگر دوست ندارید که نوتیفیکیشن اپ های مختلف تمرکزتان از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

نوتیفیکیشن ها اگر چه مهم ترین ابزار اطلاع رسانی از رویدادهای تازه هستند، اما وقتی تعدادشان از حدی گذشت می توانند به بلای جان شما تبدیل شوند. اگر دوست ندارید که نوتیفیکیشن اپ های مختلف تمرکزتان از کار با موبایل را به هم ریخته و آزارتان بدهند، شاید بد نباشد که Notify Box را در موبایل خود نصب کنید.

این ابزار فوق العاده کاربردی یک وظیفه بیشتر ندارد، و آن هم خلوت نگه داشتن نوار ابزار شماست. Notify Box نوتیفیکیشن تمام اپلیکیشن ها را بسته به اهمیت برایتان تفکیک می کند تا فقط موارد ضروری را ببینید، و در فرصتی مناسب به نوتیفیکیشن های غیر ضروری برسید.

مکانیزم کار Notify Box بدین صورت است که در ابتدا فهرستی از اپلیکیشن های ضروری می سازد. این ها برنامه هایی هستند که حتما باید نوتیفیکیشن های شان را به شکل عادی دریافت کنید. اما هر اپلیکیشنی را که در این فهرست نگذارید، از آن به بعد نوتیفیکیشن هایش را در جعبه مخصوص Notify Box مشاهده خواهید کرد.

این جعبه در نوار ابزار اندروید مستقر شده و می تواند نوتیفیکیشن تمام اپلیکیشن ها را در خود گردآوری کند تا در فرصت مناسب آن ها را بررسی کنید. نوتیفیکیشن های تمام اپلیکیشن ها در یک صفحه قابل رویت هستند، و همگی را می توانید با یک اشاره به سطل زباله بفرستید.

راهکار ساده Notify Box باعث می شود که نه تنها تمرکزتان از صدای نوتیفیکیشن ها به هم نریزد، بلکه بهتر از نوار ابزار اندروید هم بتوانید آن ها را مدیریت کنید. خوشبختانه Notify Box تمامی اپلیکیشن های اندروید را پشتیبانی کرده و بر خلاف تصور اکثر افراد تأثیر چندانی بر افزایش مصرف باتری دستگاه ندارد.

با این اوصاف اگر نوتیفیکیشن های زیادی دریافت می کنید و اهمیت همه آن ها برایتان به یک اندازه نیست، مطمئنا Notify Box را ابزار مدیریتی بسیار خوبی برای این نوتیفیکیشن ها خواهید یافت.

این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Notify Box

Notify Box

سازنده: Hi Security Lab قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی