ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً پرچمدار امسال خود را با نام «آیفون ادیشن» معرفی خواهد کرد

ماه هاست که شایعات مربوط به مدل برتر آیفون در سال 2017 به گوش می رسد و اکنون پایگاه خبری MacOtakara از ژاپن می گوید این موبایل، «آیفون ادیشن» (iPhone Edition) نام خواهد داشت، که ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

ماه هاست که شایعات مربوط به مدل برتر آیفون در سال 2017 به گوش می رسد و اکنون پایگاه خبری MacOtakara از ژاپن می گوید این موبایل، «آیفون ادیشن» (iPhone Edition) نام خواهد داشت، که به وضوح نشان می دهد با محصولی متمایز و البته گران قیمت روبرو هستیم.

همان طور که می دانید اپل نسخه ای مشابه از ساعت هوشمندش را به نام Apple Watch Edition عرضه کرده که با قیمتی به مراتب بیشتر از اسمارت واچ های معمولی آنها به فروش می رسد. به همین دلیل می توان انتظار داشت قیمت «آیفون ادیشن» نیز بالای 1000 دلار باشد.

در این گزارش آمده است اپل در حال حاضر چندین نمونه اولیه (پروتوتایپ) را برای آیفون 8 تست می کند که در آنها از فناوری های مختلف نمایشگر و جنس بدنه استفاده شده. برخی از مدل ها از صفحه نمایش LCD استفاده می کنند و برخی دیگر به پنل های AMOLED مجهز هستند.

علاوه بر این، اپل در حال آزمودن نمونه های مختلف مجهز به دکمه هوم یا فاقد آن است، و موادی همچون شیشه، آلومینیوم و سرامیک را به عنوان چارچوب اصلی دستگاه می آزماید تا در نهایت به ترکیبی دست یابد که تولید انبوه آن با مشکل مواجه نشود.

به گفته MacOtakara تنها ویژگی هایی که اپل نسبت به آنها مطمئن است، نمایشگر 5 اینچی، تکنولوژی شارژ بیسیم و ماژول دوربین دوگانه است که البته 5 اینچ به بخش قابل استفاده از پنل حدود 5.8 اینچی اشاره دارد. بخش پایینی این صفحه نمایش به چند ردیف دکمه مجازی اختصاص خواهد یافت.

لازم به ذکر است با توجه به شایعات متعدد از منابع مختلف، اپل در سال جاری میلادی سه دستگاه اسمارت فون معرفی می کند که دو مورد از آنها مدل های جدید آیفون 7 یعنی iPhone 7s و iPhone 7s Plus خواهند بود، و یکی از آنها هم «آیفون ادیشن» نام خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Zxz
    Zxz | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

    چقد ضایعس خخخخ

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

    شارژ بیسیم و امولد 400 دلار گرون تر؟ ???

  • Alireza
    Alireza | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

    هر سال کلی پروتوتایپ میده تهش همون ایفون 6 میده با ی ذره تغییر. هنوز م گول میخورید؟!

مطالب پیشنهادی