ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید سنسور تصویربرداری سه بعدی، عرضه آیفون 8 را به تعویق می اندازد

همانطور که پیش تر نیز در دیجیاتو خوانده اید، اپل قصد دارد در سال جاری میلادی سه نسخه از آیفون را روانه بازار کند؛ دو مدل ارتقا یافته آیفون 7 و 7 پلاس و یک ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

همانطور که پیش تر نیز در دیجیاتو خوانده اید، اپل قصد دارد در سال جاری میلادی سه نسخه از آیفون را روانه بازار کند؛ دو مدل ارتقا یافته آیفون 7 و 7 پلاس و یک نسخه ویژه مجهز به نمایشگر OLED که آیفون 8 نامیده می شود.

حالا گزارش های اخیر اشاره می کنند که آیفون 8 احتمالاً در تاریخی دیرتر از دو مدل دیگر پای به بازار خواهند گذاشت؛ چراکه به خاطر بهره مندی از چند قابلیت خاص و ویژه، تا شهریور ماه آماده نمی شود.

با قوت گرفت شایعات مبتنی بر بکارگیری حسگر سه بعدی تشخیص عمق به عنوان یکی از ویژگی های خاص آیفون 8، موسسه iGeneration گزارش می دهد کمپانی STMicroelectronics وظیفه ساخت سنسورهای تصویربرداری سه بعدی این موبایل را بر عهده گرفته است.

بر اساس این گزارش تولیدکننده قطعات سخت افزاری مورد بحث طی امضای قراردادی با اپل (بدون ذکر نام اپل) جهت سرمایه گذاری در زمینه توسعه سنسورهایی با قابلیت تشخیص عمق، شناسایی چهره و عنبیه چشم، معین کرده که محصول نهایی احتمالاً تا پایان سپتامبر 2017 آماده نخواهد شد و تولید انبوه این پنل مستلزم گذشت زمان است.

تمامی اینها را می توان اینگونه تعبیر کرد که آیفون 8 احتمالا در شهریور سال 96 به بازار عرضه نخواهد شد. گزارشی هم که شب گذشته توسط Macotakaraa منتشر گردید، موکد این احتمالات است و نشان می دهد که آیفون پیشرفته آتی به مراتب دیرتر از دو مدل دیگر آیفون 7 اس وارد بازار می شود.

هفته گذشته نیز گزارش دیگری منتشر شد که نشان می داد آیفون 8 قرار است در ماه سپتامبر (شهریور ماه) وارد مرحله تولید انبوه شود. این در حالی است که به طور معمول این اتفاق حول ماه جولای (تیرماه) رخ می دهد که این موضوع مجددا نشان می دهد آیفون مجهز به نمایشگر اولد چند ماه بعد از شهریور وارد بازار می شود.

آیفون مجهز به نمایشگر اولد بیش از 1000 دلار قیمت خواهد داشت

به طور خلاصه اما باید بگوییم که طبق شایعات اپل قصد دارد سه نسخه مختلف از آیفون را در سال جاری معرفی نماید که از این میان یکی، به لحاظ طراحی دستخوش تحولاتی شگرفت می شود؛ نمایشگر 5.8 اینچی امولد در کنار باتری بزرگ تر، دوربین 3D، شارژ بیسیم و نمایشگر بدون حاشیه را می توان عمده مشخصات این نسخه از آیفون دانست.

در کنار این محصول اما، دو نسخه دیگر از آیفون نیز رونمایی خواهند شد که ضمن حفظ شاسی نسخه فعلی، حامل برخی به روز رسانی ها هستند. طبق برخی شایعات آیفون بهره مند از نمایشگر اولد بیش از 1000 دلار قیمت خواهد داشت و در قالب دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر محمدی
    امیر محمدی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

    واقعا ک ما ایرانیا اپل پرست شدیم تا اپل دوست!!!!!!!!!!!

مطالب پیشنهادی