ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: پنج قفل صفحه نمایش برتر اندروید که امنیت موبایل شما را تضمین می کنند

زمانی که اولین موبایل های اندرویدی وارد بازار شدند، قفل صفحه نمایش چیزی نبود جز یک سد نرم افزاری تا از روشن شدن ناخواسته موبایل و فشرده شدن دکمه ها جلوگیری کند. اما به مرور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

زمانی که اولین موبایل های اندرویدی وارد بازار شدند، قفل صفحه نمایش چیزی نبود جز یک سد نرم افزاری تا از روشن شدن ناخواسته موبایل و فشرده شدن دکمه ها جلوگیری کند. اما به مرور زمان کاربرد این اپلیکیشن ها دستخوش تغییرات فراوانی شد.

لاک اسکرین های مدرن امروزی علاوه بر حفظ امنیت می توانند در نقش یک مرکز کنترل برای موبایل شما ظاهر شوند؛ دسترسی به مخاطبین و اپ های دیگر را ساده کنند، وضعیت آب و هوا و اخبار را به شما نمایش دهند و حتی به محیط کارتان زینت ببخشند.

در جعبه ابزار این هفته به معرفی 5 نمونه موفق از این لاک اسکرین ها پرداخته ایم؛ پس تا پایان همراه مان باشید.

Gesture Lock Screen

که گفته برای باز کردن قفل صفحه نمایش حتما باید از پترن های منظم استفاده کرد؟ با نصب Gesture Lock Screen می توانید برای باز شدن صفحه یک نقاشی بکشید.

این نقاشی می تواند هر چیزی باشد: امضای شما، لوگوی یک بند موزیک یا نمادی که فقط برای خودتان مفهوم دارد. نکته مهم اینجاست که Gesture Lock Screen برای تعیین این الگو محدودیتی پیش پایتان قرار نداده، هر چند توصیه کرده که برای تشخیص بهتر اپ حتی الامکان از طرح های ساده استفاده کنید.

البته هر چقدر طرح شما پیچیده تر باشد، امکان این که کسی بتواند آن را یاد بگیرد تقریبا به صفر می رسد. این بزرگترین مزیت استفاده از این لاک اسکرین محسوب می شود، هر چند والپیپرهای HD و رایگان، رینگتون های اختصاصی و دسترسی سریع به اپ ها هم از دیگر امکانات این لاک اسکرین خوب و کاربردی هستند.

Gesture Lock Screen

Gesture Lock Screen

سازنده: APPS Lab قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.18 مگابایت زبان:

AppLock

Applock گزینه های بسیار جالبی جهت محافظت از موبایل به شما ارائه می کند. به عنوان مثال، پترن بازگشایی اپلیکیشن می تواند به ابعاد 3x3 محدود نباشد و ابعاد بزرگتری برای آن در نظر بگیرید.

پترن بزرگتر هم به این معناست که می توانید طرح های پیچیده تری را برای بازگشایی ترسیم کنید. Applock می تواند برای هر اپلیکیشن به طور جداگانه رمز عبور بگذارد، یا آن ها را از سیستم عامل اندروید مخفی نماید.

نکته جالب این که اگر کسی موفق به بازگشایی پترن شما شد، AppLock می تواند از او عکس گرفته و به ایمیل شما ارسال کند. یک قابلیت خوب دیگر اپلیکیشن هم بازگشایی اتوماتیک قفل صفحه است، البته تحت شرایطی که به یک شبکه وای فای یا بلوتوث خاص متصل شوید. ضمنا AppLock از معدود اپلیکیشن های اندرویدی است که می تواند روی تماس هایتان هم قفل بگذارد.

AppLock - Fingerprint

AppLock - Fingerprint

سازنده: SpSoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.26 مگابایت زبان:

ZUI Locker

تصاویر پس زمینه بسیار زیبا نقطه قوت ZUI Locker محسوب می شوند. این لاک اسکرین محبوب به شما اجازه می دهد که ده ها استایل مختلف را برای ظاهر قفل صفحه برگزینید، به اپلیکیشن های پر استفاده دسترسی داشته و پخش موزیک را کنترل کنید.

اما فارغ از این قابلیت ها، بدون شک عامل موفقیت ZUI Locker بدون شک ژست های حرکتی منحصر به فردش بوده اند. به لطف این ژست های حرکتی می توانید پیام ها و نوتیفیکیشن ها را کنترل کنید و حتی یک رمز عبور متفاوت و خلاقانه بسازید. البته امکان قرار دادن پین کد و باز کردن قفل به روش سنتی را هم دارید.

ZUI Locker هم مثل AppLock می تواند از چهره افرادی که برای باز کردن قفل صفحه تلاش می کنند،‌ عکس بگیرد تا دور و بری هایتان را بهتر بشناسید!

ZUI Locker

ZUI Locker

سازنده: ZUI Locker قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.8 مگابایت زبان:

Echo Notification Lockscreen

اکو لاک اسکرین شاید مشهور ترین اپلیکیشن جعبه ابزار این هفته باشد. تیم Double Labs همیشه در تلاش است تا مصرف باتری این لاک اسکرین را بهینه تر کند، به همین خاطر در طول سال آپدیت های مختلفی منتشر می کند که البته به جز ارتقای پرفورمنس شامل قابلیت های جدیدی هم هستند.

نوتیفیکیشن های آنی و کنترل موزیک از جمله قابلیت های اکو لاک اسکرین هستند. اما وجه تمایز آن با دیگر لاک اسکرین های این مطلب گروه بندی نوتیفیکیشن هاست. به عنوان مثال نوتیفیکیشن های اینستاگرام و فیسبوک در دسته «اجتماعی» قرار می گیرند، اما ایمیل های جدید را می توانید در دسته «کار» مشاهده کنید.

حتی می توانید این نوتیفیکیشن ها را به حالت Snooze ببرید تا خیلی مزاحم کارتان نشوند. البته در کنار مدیریت نوتیفیکیشن ها، امکانات شخصی سازی خوب اکو هم از آن یک لاک اسکرین خوب و کاربرپسند ساخته اند.

Echo Lockscreen

Echo Lockscreen

سازنده: .Double Labs, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.5 مگابایت زبان:

Picturesque Lock Screen

سلیقه گردانندگان بینگ در انتخاب تصاویر پس زمینه واقعا عالی است؛ چه در وبسایت این موتور جستجو و چه در اپلیکیشن Picturesque که می تواند در نقش لاک اسکرین موبایل اندرویدی تان ظاهر شود.

مایکروسافت این لاک اسکرین را با هدف معرفی قابلیت های بینگ منتشر کرده، به همین خاطر برای دسترسی به مخاطبین و اپلیکیشن ها وادارتان می کند که از فیلد جستجوی بینگ استفاده کنید.

دسته بندی نوتیفیکیشن ها، نمایش اخبار، دسترسی سریع به مخاطبین و نوار ابزار اندروید از جمله قابلیت های خوب Picturesque هستند. البته مزین شدن پس زمینه موبایل به تصاویر بسیار زیبای بینگ خودش به تنهایی دلیل قدرتمندی است که آن را به عنوان قفل صفحه پیش فرض موبایل تان برگزینید.

Picturesque Lock Screen

Picturesque Lock Screen

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.67 مگابایت زبان:

به جز مواردی که معرفی شد، شما چه اپلیکیشن های دیگری را پیشنهاد می کنید؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

    لاک اسکرین Next Lock Screen از مایکروسافت خیلی بهتر و کامل‌تر از Picturesque هست.

  • aram moradi
    aram moradi | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

    همه میدونن امنیت برنامه هایی مثل همین صفحه قفلها خیلی کمه فقط امنیت صفحه قفل اصلی خود گوشی بهتره،
    اما اکثرا دوستان برای تغییر صفحه قفل تکراریشون این برنامه هارو نصب میکنن.
    جالبترین صفحه قفلی که دیدم Fire fly بوده .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی