ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ترموستات هوشمند نست
تکنولوژی

نست در پی تولید نسخه ارزان تر گجت های خانگی هوشمند خود است

کمپانی نست به عنوان زیر مجموعه تولید محصولات هوشمند خانگی هولدینگ آلفابت در یکی دو سال اخیر با چالش های متعددی رو به رو بوده، اما در حال حاضر به برند شماره یک در این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

کمپانی نست به عنوان زیر مجموعه تولید محصولات هوشمند خانگی هولدینگ آلفابت در یکی دو سال اخیر با چالش های متعددی رو به رو بوده، اما در حال حاضر به برند شماره یک در این بازار تبدیل شده است.

بر اساس ادعای منبعی از درون کمپانی، نست به دنبال تولید نسخه ای تازه از ترموستات های خانگی هوشمند خود با قیمتی پایین تر است. همین مسئله در خصوص دوربین امنیتی هوشمند، سیستم هشدار و زنگ در دیجیتالی این شرکت نیز صدق می کند.

شاید بیشتر از همه کاربران از خبر عرضه نسخه ارزان تر ترموستات خانگی نست خوشحال شوند. با آن که استفاده از چنین ابزار هوشمندی در بلند مدت و با صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار به صرفه خواهد بود، اما باز هم نمی توان به راحتی با قیمت نسبتاً گزاف ۲۴۹ دلاری آن کنار آمد. گفته شده نسخه اقتصادی این محصول با قیمت ۲۰۰ دلاری روانه بازار می شود.

البته این کاهش قیمت بدون عواقب نیز نخواهد بود. از جمله احتمال استفاده از مواد اولیه ارزان تر و حذف حلقه فلزی زیبای احاطه کننده آن. البته باید تا سال آینده و عرضه این محصول جدید به بازار منتظر ماند تا به صحت این شایعات پی برد.

یکی دیگر از محصولاتی که منبع خبر به عرضه احتمالی نسخه تازه آن اشاره کرده، دوربین هوشمند «Cam Indoor» نست است. گفته شده شاید نسل جدید این دوربین بتواند هویت اشخاص وارد شده به درون فریم تصویر را تشخیص دهد. محصول فعلی در حال حاضر فقط حضور انسان در مکان تحت نظارت خود را تشخیص می دهد. قرار است این دوربین امنیتی به روز رسانی شده در پاییز امسال روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی