ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به زودی محتواهای مرتبط با بازی به سرویس یوتوب کودکان افزوده می شود

یوتوب کودکان (YouTube Kids) یکی از سرویس های جانبی یوتوب برای به اشتراک گذاری محتواهای ویدیویی مناسب کودکان است که توسط گوگل راه اندازی شده. به تازگی این شرکت رسماً تایید کرد که به زودی محتواهای مرتبط ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

یوتوب کودکان (YouTube Kids) یکی از سرویس های جانبی یوتوب برای به اشتراک گذاری محتواهای ویدیویی مناسب کودکان است که توسط گوگل راه اندازی شده. به تازگی این شرکت رسماً تایید کرد که به زودی محتواهای مرتبط با بازی به این سرویس و اپلیکیشن اختصاصی آن افزوده خواهد شد.

احتمالاً این محتواها شامل ویدیوهایی از انجام برخی بازی های مناسب کودکان باشد که توسط خود کودکان به انجام رسیده است. چنین محتواهایی در حال حاضر با عنوان «Let’s Play» در وبسایت اصلی یوتوب موجود هستند.

گوگل هنوز در خصوص جزئیات این تصمیم و همچنین تاریخ آغاز به کار این بخش در اپلیکیشن یوتوب کیدز اظهار نظری نکرده است، اما به نظر می رسد این امر همزمان با عرضه نسخه جدید این اپلیکیشن در گوگل پلی به انجام برسد.

علاوه بر این ها، قرار است گوگل همزمان با انتشار نسخه تازه یوتوب کیدز، از اپلیکیشن جدید «Family Link» نیز رونمایی کند. این اپلیکیشن به والدین این امکان را می دهد که نحوه دسترسی فرزندان خود به ویدیوهای یوتوب کیدز را مدیریت نمایند.

این اپ روی موبایل پدر یا مادر نصب خواهد شد، اما از طریق حساب کاربری اختصاصی به اپ یوتوب کیدز روی موبایل فرزندان متصل شده و قابلیت های نظارتی کاملی را برای آنها فراهم می کند. از جمله این که می توان دسترسی به برخی ویدیوها با تگ های خاص یا تمام محتواهای یک کانال را مسدود کرد.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه اپلیکیشن Family Link اعلام نشده، اما به طور قطع والدین با بهره گیری از این قابلیت های تازه می توانند با خیالی آسوده تر فرزندان خود را با موبایل هایشان تنها بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی