ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب های محافظ جدید لویی ویتون برای آیفون 7، بالغ بر 5 هزار دلار قیمت دارند

اگر فکر می کنید که موبایل های آیفون بیش از حد گران هستند، صبر کنید تا این قاب محافظ لویی ویتون برای پرچمدار سال 2016 اپل را ببینید. این برند سازنده لوازم از سری جدید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

اگر فکر می کنید که موبایل های آیفون بیش از حد گران هستند، صبر کنید تا این قاب محافظ لویی ویتون برای پرچمدار سال 2016 اپل را ببینید. این برند سازنده لوازم از سری جدید قاب های محافظش به نام «Eye-Trunk» رونمایی کرده که آیفون شما را به یک صندوقچه چرمی شبیه می کنند.

به نظر می رسد که لویی ویتون با این حرکت قصد دارد به ریشه های خود به عنوان یک کمپانی فعال در زمینه طراحی چمدان ادای احترام کند.

ارزان ترین قاب های محافظ سری Eye Trunk، نزدیک به 1180 دلار برای آیفون 7 معمولی و 1250 دلار برای مدل بزرگتر 7 پلاس قیمت دارند. با این همه، گل سرسبد قاب های جدید لویی ویتون، از چرم کروکدیل طلایی ساخته شده و قیمت خرده فروشی آن، از قیمت آیفون و کلیه تان روی هم نیز بیشتر بوده و با برچسب 5050 و 5500 دلار به فروش می رسد.

مسلم است که این قاب های محافظ خانواده آیفون 7، برای هر کاربری ساخته نشده اند و به همان شکل، نظر هر خریداری را هم جلب نمی کنند. اگرچه از مواد با کیفیتی در سری Eye-Trunk استفاده شده، اما طراحی آنها شاید برای هر سلیقه ای دلچسب نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Schumacher
    Schumacher | ۷ فروردین ۱۳۹۶

    اونی که منفی داده حتما؟ ؟؟؟بوده??????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی