ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی InstaCleaner؛ اپلیکیشنی برای آنفالوی دسته جمعی افراد از اینستاگرام

از میان محدودیت های عجیب و بعضا احمقانه اینستاگرام، شاید آزاردهنده ترین موضوع انجام کارها به طور دسته جمعی باشد. شما در اینستاگرام قادر به آنفالو، بلاک یا حذف چند نفر به طور همزمان نیستید و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

از میان محدودیت های عجیب و بعضا احمقانه اینستاگرام، شاید آزاردهنده ترین موضوع انجام کارها به طور دسته جمعی باشد. شما در اینستاگرام قادر به آنفالو، بلاک یا حذف چند نفر به طور همزمان نیستید و برای پاک کردن مجموعه ای از پست ها می بایست این کار را برای هر کدام به طور جداگانه انجام بدهید.

خوشبختانه برای فائق آمدن بر این محدودیت ها می توان از اپ های شخص ثالثی استفاده کرد که به API اینستاگرام دسترسی دارند. InstaCleaner که امروز معرفی می کنیم، نمونه ای از این اپ هاست که آمده تا محدودیت کارهای دسته جمعی را از پیش پایتان بردارد.

به لطف این اپلیکیشن کاربردی می توانید به طور همزمان چندین نفر را آنفالو و بلاک کنید، لایک هایتان را پس بگیرید یا اینکه جمع زیادی از پست هایتان را به سطل زباله بفرستید.

InstaCleaner با این امکانات می تواند در موقعیت های مختلفی کاربرد داشته باشد. اگر قصد فروش حساب کاربری را داشته باشید یا به هر دلیلی بخواهید پست های آن را خالی کنید، InstaCleaner زحمت انجام دستی این کار را از دوشتان بر می دارد.

فرقی نمی کند به دنبال چه کاری هستید: آنفالو، بلاک، آنلایک یا حذف پست، InstaCleaner برای تمامی این کارها گزینه Mark را ارائه کرده و می توانید چندین نفر را به طور همزمان انتخاب کنید. حتی با وجود گزینه Mark All آنفالوی همه افراد وقت زیادی از شما نخواهد گرفت.

البته InstaCleaner برای انجام این کار محدودیت هایی هم پیش پایتان گذاشته. مثلا به طور همزمان بیشتر از 50 پست را نمی توانید پاک کنید، و جهت ممکن شدن ادامه کار باید اندکی منتظر بمانید. ضمنا بر خلاف نسخه اندروید،‌ در نسخه iOS انجام این کار به طور رایگان نیست و جهت دسترسی به این قابلیت می بایست اپلیکیشن را با پرداخت 4.99 دلار به نسخه حرفه ای ارتقاء بدهید.

با این حال فکر می کنیم که کمی صبر کردن و انجام کارها به طور دسته جمعی ارزش این را دارد که نخواهید افراد را دانه دانه آنفالو یا بلاک کنید. شاید InstaCleaner با این امکانات برای پیج های پرطرفدار کاربرد زیادی نداشته باشد، اما برای دارندگان اکانت های معمولی که صرفا به دنبال سر و سامان دادن به اینستاگرام خود هستند به میزان زیادی خوب و کاربردی ظاهر می شود.

InstaCleaner را می توانید همین حالا برای iOS و اندروید دانلود کنید.

InstaCleaner

InstaCleaner

سازنده: NguyenHoanh Studio Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 14.6 / 3.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Vahid_rasouli_fard
    Vahid_rasouli_fard | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶


    ? فوری فوری!!
    ✅راه حل جدید برای افزایش مخاطبین در اینستاگرام

    آموزش در لینک زیر??
    http://instagrampro.ir

  • Do Zist
    Do Zist | ۶ فروردین ۱۳۹۶

    اپلیکیشن خوبی هست ولی نکته ش اینه که نسخه اندروید نداره و لینک گوگل پلی شما هم میخوره تو دیوار

  • Shahriar
    Shahriar | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

    بیشتر به درد شاخا میخوره? ?

مطالب پیشنهادی