ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید TAG Heuer بیست و چهارم اسفند از راه می رسد

در آخرین روزهای ماه گذشته در دیجیاتو خواندید کمپانی TAG Heuer احتمالاً قصد دارد ساعت هوشمند جدیدش را بیست و چهارم اسفند ماه و همراه با قابلیت هایی فراتر از سیستم عامل اندروید پوشیدنی خام ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

در آخرین روزهای ماه گذشته در دیجیاتو خواندید کمپانی TAG Heuer احتمالاً قصد دارد ساعت هوشمند جدیدش را بیست و چهارم اسفند ماه و همراه با قابلیت هایی فراتر از سیستم عامل اندروید پوشیدنی خام به بازار عرضه کند.

حال که تنها سه روز تا تاریخ موعود فاصله داریم، حساب رسمی توییتر این شرکت لوکس سوئیسی تیزر دستاورد جدیدش را منتشر کرده و تاریخ عرضه آن را چهاردم مارس اعلام نموده است تا گمانه های پیشین به حقیقت تبدیل شوند.

این در حالی است که TAG Heuer معمولاً نسل جدید ساعت های هوشمندش را اردیبهشت یا خرداد هر سال روانه بازار می کند، اما با توجه به عرضه Android Wear 2.0 در ماه گذشته، می خواهد یکی از نخستین برندهای بازار سیستم عامل جدید گوگل باشد.

گفتنی است «ژوان کلاد بیور» مدیرعامل این کمپانی اخیراً طی گفتگویی عنوان کرده نسل آینده ساعت های هوشمند TAG Heuer از سیستم GPS، عمر باتری بیشتر، عملکرد بهتر و نمایشگری پیشرفته تر برخوردار خواهد بود.

تا اینجای کار هنوز اطلاعات دقیق تری از مشخصه های سخت افزاری و همینطور قیمت احتمالی ساعت لوکس جدید سوئیسی در دست نیست، اما سه شنبه همین هفته فرصت آشنایی کامل با آن را خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی