ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فعلاً نمی خواهد Hangouts را از دسترس کاربران خارج کند

بعد از معرفی و عرضه پلتفرم های پیام رسانی جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی Allo و Duo به نظر می رسید به پایان دوره نه چندان درخشان اپلیکیشن Hangouts رسیده ایم. اگرچه در نخستین ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

بعد از معرفی و عرضه پلتفرم های پیام رسانی جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی Allo و Duo به نظر می رسید به پایان دوره نه چندان درخشان اپلیکیشن Hangouts رسیده ایم.

اگرچه در نخستین روزهایی که نو آمد به بازار، فوراً کهنه شد دل آزار و طیف گسترده ای از هواداران به پیام رسان های جدید گوگل هجوم بردند، در حال حاضر جمعیت قابل توجهی همچنان از Hangouts استفاده می کنند و در سوی مقابل Allo با افول چشم گیری همراه بوده است.

با وجود گمانه های متعددی که در رابطه با قطع فعالیت پلتفرم قدیمی به گوش می رسید و مدیران گوگل نیز در زمینه دسته بندی کارکرد مصرف کننده / تجاری برای پیام رسان های Allo و Hangouts سخن می گفتند، به نظر می رسد مانتن ویویی ها هنوز برنامه ای برای مشخص کردن تکلیف ماجرا ندارند.

در همین راستا «امیت فولای» مدیر واحد توسعه Allo و Duo در حساب کاربری توییترش ضمن تاکید بر رویکرد عمومی پیام رسان های جدید و دیدگاه تجاری Hangouts، مدعی شده پیام رسان قدیمی برای مصرف کنندگان عمومی نیز به فعالیت خودش ادامه خواهد داد.

اگرچه وی از عبارت «جایی نخواهد رفت» استفاده کرده و نمی توان زمان معینی را برای آن متصور شد، بدیهی است که فعلاً سرویس Hangouts در اختیار کاربران عمومی قرار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

    گوگل برنامه هایی خوبی میسازه ولی هیچ کدومو درست ادامه نمیده.پتانسیل گوگل پلاس و الو و هنگ اوتز رو با کاراش از بین برد

مطالب پیشنهادی