ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Flowar؛ آن روی سکه

Flowar همان عنوانی است که JUSDICE باید می بود. استودیوی 111% با Flowar توانست به یکی از بزرگترین چالش های پیش رو توسعه دهندگان غلبه کند؛ چون خیلی از بازی های اسمارت فون ها به خصوص ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

Flowar همان عنوانی است که JUSDICE باید می بود. استودیوی 111% با Flowar توانست به یکی از بزرگترین چالش های پیش رو توسعه دهندگان غلبه کند؛ چون خیلی از بازی های اسمارت فون ها به خصوص عناوین رکوردی بعد از چندین ساعت آن جذابیت ابتدایی خود را از دست می دهند، بنابراین سازندگان باید با استفاده از محتویات مختلف این نقطه ضعف بزرگ را بپوشانند.

JUSDICE از عناوینی بود که شاید مکانیزم های جذاب گیم پلی و حجم پایینی داشت ولی به این مهم نرسید. اما خوشبختانه با Flowar به راحتی می توانید این المان مثبت را ببینید. 111% از اشتباهاتش با JUSDICE درس گرفته و نتیجه آن هم عنوانی به نام Flowar شده است. بنابراین به کسانی که خواهان یک اپلیکیشن Tower Defence زیبا و بی پایان هستند، از همین ابتدا پیشنهاد می کنیم تا ساخته 111% را تجربه کنند.

Flowar از آن دست بازی هایی است که خیلی خوب اچیومنت می دهد.

شباهت زیادی بین گیم پلی Flowar و JUSDICE می توانید پیدا کنید. اینجا هم دشمنان به سمت شما حمله نموده و باید آن ها را شکست دهید؛ با این تفاوت که جای تاس ها، حالا گیاهان نقش ساختمان های دفاعی را ایفا می کنند و با مرگ گیاه اصلی خواهید باخت. اما چه المان هایی به ساخته 111% جذابیت بخشیده اند؟ یکی از آن ها را می توانیم به نام تعداد زیاد گیاهان بزنیم.

سبک Tower Defence به خودی خود جذاب است و Flowar با ساختمان های فراوان توانسته تا طعم این جذابیت را بیش از همیشه به مخاطبین بچشاند. توسعه دهنده از 5 گیاه با کارایی های مختلف کمک گرفته و برای کسب بیشترین امتیازات می توانید راهبندهایی هم جلوی حرکت دشمنان بگذارید. جدا از آن که قابلیت ارتقا تمام این گیاهان و بهبود آن ها را خواهید داشت.

می توانید سرعت مبارزات را هم افزایش دهید.

دومین بخش خوب Flowar بی شک گرافیک و موسیقی آن است. نه تنها گیاهان و محیط به زیباترین حالت ممکن طراحی شده اند بلکه ترکیب آن ها با یک قطعه موزیک تقریبا کلاسیک موجب شده تا جذابیت های ساخته 111% افزایش یابد. البته دوست داشتیم تا توسعه دهنده از آهنگ های بیشتری استفاده می نمود ولی همین هم برای داشتن یک تجربه جذاب کفایت می کند.

111% با Flowar نشان داد که به آن پختگی لازم رسیده و انتخابش به عنوان یکی از بهترین ناشرین بازی های اسمارت فون ها از سوی ما اشتباه نبوده است. اپلیکیشن Flowar شاید عنوانی رکوردی از سبک معروف Tower Defence باشد ولی به واسطه محتویات مختلف، گرافیک دلنشین، موسیقی زیبا و افزایش درست چالش ها شما را می تواند تا مدت های طولانی سرگرم کند.

Flowar

Flowar

سازنده: 111% قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 90.9 / 26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

    بازیش اشغال بود

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

    بازی های 111 درصد گرافیک و طراحی نچسبی دارند...منوهای بازی هاش هم ضایع است ..

مطالب پیشنهادی