ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین داشبورد خودرو و هدفون ورزشی جدید موتورولا به بازار عرضه شدند

پاییز سال 94 کمپانی Binatone Global انحصار طراحی، توسعه و عرضه برخی از لوازم جانبی تحت برند موتورولا را خریداری کرد و در حال حاضر به صورت کاملاً مستقل از نام لنوو فعالیت می کند. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

پاییز سال 94 کمپانی Binatone Global انحصار طراحی، توسعه و عرضه برخی از لوازم جانبی تحت برند موتورولا را خریداری کرد و در حال حاضر به صورت کاملاً مستقل از نام لنوو فعالیت می کند.

حالا این شرکت شب گذشته پرده از دو محصول جانبی جدید با برند موتورولا برداشته که با قیمت های مناسبی برای فروش آماده شده اند.

اولین دیوایس «دوربین داشبورد موتورولا» است که برای قرارگیری در داخل خودرو و ضبط دائمی تصاویر طراحی شده است. این دوربین از سنسوری با قابلیت ضبط ویدیوی 1080p و لنز عریض با وسعت دید 120 درجه برخوردار است.

این دوربین کاربردی که خصوصاً برای ضبط صحنه تصادفات و ارائه به بیمه ها مفید واقع خواهد شد، در سه رنگ مشکی، نقره ای و صورتی و با قیمت 98 دلار عرضه گردیده است.

دومین محصول هدفونی ورزشی و بلوتوث به نام «موتورولا VerveLoop» است که کیفیتی معادل با صدای CD ارائه کرده و تا حد مناسبی در مقابل پاشیدن آب و باران و عرق کردن مقاوم است.

این هدفون های اقتصادی در دو رنگ مشکی و نقره ای و با قیمت 42 دلار از وب سایت بریتانیایی Argos قابل خریداری هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی