ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً از شیشه خمیده برای شاسی آیفون 8 استفاده می کند

همانطور که پیشتر در دیجیاتو خواندید اپل احتمالاً در حال آزمایش و بررسی حداقل ده نمونه مختلف آیفون 8 است که با استناد بر شایعات، برخی از آنها دارای نمایشگر اولد تمام صفحه و بدون ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۱

همانطور که پیشتر در دیجیاتو خواندید اپل احتمالاً در حال آزمایش و بررسی حداقل ده نمونه مختلف آیفون 8 است که با استناد بر شایعات، برخی از آنها دارای نمایشگر اولد تمام صفحه و بدون حاشیه هستند. حال خبرهایی منتشر شده که اپل در نظر دارد در پشت آیفون از شیشه «خم شده به وسیله حرارت» استفاده کند.

پیشتر منابع خبری اعلام کرده بودند که اپل آیفون 8 را مجهز به شارژ بی سیم خواهد کرد و از آنجایی که بدنه فلزی و فناوری شارژ وایرلس با هم تداخل دارند، احتمالاً اپل ملزم به استفاده از شیشه در پنل پشتی موبایل پرچمدار خود خواهد شد اما این گلس کمی با شیشه های معمول متفاوت است.

بر اساس گزارشات نشریات کره ای، اپل با همکاری تأمین کننده چینی Beil Crystal در حال ساخت نمونه های آزمایشی پنل پشتی شیشه ای برای آیفون 8 مجهز به نمایشگر اولد است که قسمت اعظم پنل جلویی را پوشانده و خبری از دکمه هوم و دیگر المان ها نخواهد بود. لازم به ذکر است کمپانی مورد اشاره پیش از این در ساخت شیشه محافظ برای مدل های پرچمدار اپل و سامسونگ نیز همکاری داشته و علاوه بر آن وظیفه ساخت پوشش یاقوت مورد استفاده در لنز دوربین ها و یا نمایشگر اپل واچ ها را نیز بر عهده داشته است.

شیشه «ترمو فورمد» مورد اشاره همانند آن چیزی است که پیشتر در پرچمداران گلکسی دیده ایم و سامسونگ از آن به عنوان «3D thermoforming» یاد می کند و در واقع با قرار دادن گلس در میان دو قالب و حرارت دادن تا سقف 800 درجه سانتیگراد و سپس حالت دادن به آن، شکل می گیرد.

به نظر می رسد کوپرتینویی ها در پاییز آینده از آیفون 8 به همراه آیفون 7s و 7s پلاس رونمایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی