ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر فاش شده از پنل پشتی و رنگ های مختلف گلکسی اس 8

با طیف گسترده شایعات و تصاویر فاش شده از گلکسی اس 8، یکی از مسائلی که کمتر بدان پرداخته شده رنگ های پرچمدار سامسونگ است. بنابر گزارشی که تحلیلگر مشهور KGI Securities یعنی «مینگ-چی کو» ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۸

با طیف گسترده شایعات و تصاویر فاش شده از گلکسی اس 8، یکی از مسائلی که کمتر بدان پرداخته شده رنگ های پرچمدار سامسونگ است. بنابر گزارشی که تحلیلگر مشهور KGI Securities یعنی «مینگ-چی کو» ارائه کرده، گلکسی اس 8 در هفت رنگ مختلف طلایی، نقره ای، مشکی براق، مشکی مات، آبی، بنفش و صورتی عرضه خواهد شد.

هم اکنون تصویری در اکانت توییتر فاش کننده چینی «Ice universe» قرار گرفته که پرچمدار سامسونگ را در قالب شش عدد از رنگ های بیان شده نشان می دهد و در میان آنها تنها مشکی مات به چشم نمی خورد. علاوه بر آن عکس دیگری نیز در این اکانت به چشم می خورد که مربوط به پنل پشتی گلکسی اس 8 بوده و این در حالیست که اکثر تصاویر تاکنون نمای جلویی دستگاه را نشان داده اند.

گفتنی است تصویر منتشر شده از پشت گلکسی اس 8 یک بار دیگر وجود حسگر اثر انگشت بیضی شکل در پنل پشتی را تأیید می کند و همچنین لوگوی سامسونگ که در مدل های پیشین روی پنل جلویی مشاهده می شد، این بار در پشت دستگاه جای گرفته است. به عقیده سامسونگ محل تعبیه شده برای حسگر اثر انگشت دقیقاً متناسب با جایی است که انگشت اشاره کاربر به طور طبیعی قرار می گیرد.

علاوه بر آن با توجه به تصویر دیگر قرار گرفته در اکانت توییتر مورد اشاره، به نظر می رسد شکل ظاهری بیضی شکل اسکنر اثر انگشت به حفظ فضا کمک می کند و حسگرهای مستطیلی شکل نواحی بسیاری را به صورت غیر کاربردی رها می کنند.

لازم به یادآوری است که تنها دو هفته به رونمایی از گلکسی اس 8 باقی مانده و در مراسم مذکور مشخص می شود که اطلاعات فاش شده تا چه اندازه به واقعیت نزدیک بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • MR.SRT
    MR.SRT | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

    امروز نتونستم نوت 7 پیدا کنم ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی