ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل تاشوی سامسونگ، محصولی لوکس و گران قیمت برای سه ماهه سوم 2017

علی رغم اینکه حاشیه اطراف نمایشگر موبایل ها روز به روز کمتر از قبل می شود، اما این پیشرفت را نمی توان تحول در طراحی قلمداد کرد. با این حال شایعات مختلف از ماه ها ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

علی رغم اینکه حاشیه اطراف نمایشگر موبایل ها روز به روز کمتر از قبل می شود، اما این پیشرفت را نمی توان تحول در طراحی قلمداد کرد. با این حال شایعات مختلف از ماه ها قبل، خبر از معرفی اسمارتفون های تاشو و انعطاف پذیر در سال 2017 می دهند و سامسونگ به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر تلفن همراه و نمایشگر در جهان، بخش اعظم این اخبار را به خود اختصاص داده.

امروز رسانه های کره ای گزارش می دهند که کمپانی مورد بحث پس از سال ها تحقیق و کسب تجربه در زمینه نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر، بالاخره در پاییز سال جاری میلادی به رونمایی از نخستین موبایل تاشوی خود اقدام خواهد کرد، یعنی تقریباً زمانی که اولین آیفون مجهز به پنل OLED نیز به بازار می آید.

به گزارش ETNews اسمارتفون تاشوی سامسونگ، محصولی لوکس و گران قیمت خواهد بود که با استفاده از با کیفیت ترین مواد و ترکیبات موجود ساخته می شود، و بازار محصولات منحصر به فرد را هدف قرار داده است. ظاهراً کمپانی کره ای به خاطر پیشگامی در این عرصه، قصد دارد تا قبل از حضور رقبای ریز و درشت، حداکثر استفاده را از بازار انحصاری به عمل آورد.

منابع مطلع می گویند توسعه این محصول در مراحل پایانی قرار دارد و سامسونگ قصد دارد چند هزار دستگاه به عنوان نمونه تولید کرده و در اختیار شرکا و اپراتورهای همکارش قرار دهد، تا با استفاده از نظرات و بازخوردهای آنها بتواند در مورد تولید انبوه و عرضه تجاری موبایل های تاشو تصمیم درستی بگیرد.

البته افراد آگاه از صنعت تلفن همراه می گویند تولیدکنندگان نمایشگر و موبایل در چین هم به سختی تلاش می کنند تا محصولی مشابه را در بازه زمانی مورد بحث به بازار عرضه کنند. چینی ها اگرچه به دانش فنی و منابع کمپانی های بزرگی همچون سامسونگ دسترسی ندارند، اما بارها نشان داده اند که در سر هم بندی و ربودن گوی سبقت به هر قیمتی، استادند. به همین دلیل احتمال دارد که پیش از معرفی رسمی محصول لوکس سامسونگ، مقام «نخستین موبایل انعطاف پذیر و تاشو» به یکی از شرکت های چینی برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

    باور کن یکی دو ماه قبل از معرفیش شیائومی یه موبایل تاشو میده بیرون ?. این چینیا لامصبا چکارایی نمیکنن.

  • | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

    فک کنم الکیه وگرنه تمام اطلاعاتش میپاشید بیرون ???

مطالب پیشنهادی