ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاندورا به زودی سرویس Premium را برای رقابت با اسپاتیفای عرضه می کند

سرویس استریم موسیقی محبوب پاندورا در وبسایت خود اعلام کرده که سیستم اشتراکی جدید آنها در این هفته شروع به کار خواهد کرد. بر همین اساس سرویس Premium علاوه بر ایستگاه های رادیویی مرسوم کمپانی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

سرویس استریم موسیقی محبوب پاندورا در وبسایت خود اعلام کرده که سیستم اشتراکی جدید آنها در این هفته شروع به کار خواهد کرد. بر همین اساس سرویس Premium علاوه بر ایستگاه های رادیویی مرسوم کمپانی مذکور، قابلیت گوش فرا دادن به موزیک های دلخواه به صورت آفلاین و آنلاین را ارئه خواهد داد.

همانطور که احتمالاً می دانید پاندورا از زمان آغاز به کار خود تاکنون تنها به ارائه ایستگاه های رادیویی بر مبنای خواننده ها، ژانرها و آهنگ ها محدود شده بود اما هم اکنون سرویس پاندورا Premium به عنوان اولین تلاش کمپانی برای رقابت با اسپاتیفای، اپل موزیک و Tidal ارائه می شود تا کاربران با استفاده از آن بتوانند به حجم عظیمی از موسیقی های مورد تقاضای خود گوش دهند.

علاوه بر آن زمانی که کاربر یک یا دو موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کند، پاندورا Premium قادر است با استفاده از الگوریتم های خود پلی لیستی از آهنگ های مشابه را ایجاد کرده و در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین افرادی که حق اشتراک پرداخت کرده اند می توانند به فهرستی از آهنگ های مورد علاقه خود که با فشردن دکمه «Thumbs Up» انتخاب کرده اند دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است قابلیت «پیش بینی آفلاین» که پیشتر در قالب پاندورا Plus و با حق اشتراک ماهیانه 4.99 دلار ارائه می شد نیز در سرویس Premium عرضه خواهد شد. قابلیت مورد اشاره ایستگاه ها، پلی لیست ها و آهنگ هایی که کاربر به دفعات گوش کرده و به آن علاقه مند است را شناسایی کرده و آنها را به صورت خودکار برای پخش به صورت آفلاین دانلود می کند.

گفتنی است پاندورا از تاریخ 25 اسفند ماه اقدام به ارسال دعوت نامه برای کاربران منتخب جهت تست رایگان سرویس جدید خود می کند. همچنین کاربران کنونی پاندرورا Plus نیز می توانند به مدت شش ماه از سرویس Premium استفاده کنند. همچنین می بایست اشاره کرد که پاندورا برای قابلیت معرفی شده حق اشتراک ماهیانه 9.99 دلار را در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی