ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی و برنامه ریزی برای یک «سورپرایز غیر منتظره» در 30 اسفند

در حالی که تنها چند روز از عرضه جدیدترین پرچمدار اچ تی سی می گذرد، کمپانی تایوانی اقدام به انتشار تیزری کرده و به ما یادآور می شود که «بهار در راه است». تبلیغ مورد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

در حالی که تنها چند روز از عرضه جدیدترین پرچمدار اچ تی سی می گذرد، کمپانی تایوانی اقدام به انتشار تیزری کرده و به ما یادآور می شود که «بهار در راه است». تبلیغ مورد بحث که در صفحه رسمی فیسبوک این شرکت قابل مشاهده است به «یک سورپرایز غیر منتظره» در تاریخ 30 اسفند اشاره دارد.

با وجود آنکه ماهیت محصول مورد انتظار هنوز مشخص نیست اما می توان به بیان حدس و گمان هایی در این رابطه پرداخت.واضح ترین ایده می تواند رونمایی از یک موبایل جدید باشد اما از آنجایی که اچ تی سی به تازگی موبایل های U Ultra و U Play را عرضه کرده و پیشتر نیز به کنار کشیدن از بازار تلفن های همراه پایین رده اقرار کرده بود، بنابراین احتمال آن بسیار کم است.

گفتنی است حدس بعدی می تواند به احتمال پرده برداری از نسل دوم هدست واقعیت مجازی Vive بازگردد که بنابر شایعات پیشین، انتظار می رود گجت مورد اشاره در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود.

درست است که حدس های فوق با تیزر منتشر شده هم قدم نبوده اما با توجه به تمرکز تبلیغ مذکور روی رنگ سبز می توان انتظار نسخه یاقوت کبود HTC U Ultra 128GB و یا به طور ساده تر معرفی رنگ سبز یکی از مدل های عرضه شده را داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    خدا کنه دوباره برگرده به دور رقابت

مطالب پیشنهادی