ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با وجود حصر رهبر سامسونگ، احتمال تقسیم شدن کمپانی همچنان بررسی می شود

اگر به خاطر داشته باشید آذر ماه امسال گروه Elliot Associates که از سهامداران ارشد کمپانی سامسونگ الکترونیکس هستند طرحی ارائه نمودند که طی آن این شرکت کره ای می بایست به دو بخش هلدینگ ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید آذر ماه امسال گروه Elliot Associates که از سهامداران ارشد کمپانی سامسونگ الکترونیکس هستند طرحی ارائه نمودند که طی آن این شرکت کره ای می بایست به دو بخش هلدینگ و کمپانی عملیاتی تقسیم شود.

سامسونگ در مرحله اول با این طرح مخالفت کرد، اما به مرور زمان فعالیت هایی در راستای ارضای سهامدارانش انجام داد و سپس گفته شد «امکان» تبدیل شدن به یک هلدینگ را برای بهبود و تغییر ساختارش بررسی خواهد کرد.

به این ترتیب قرار شد تصمیم نهایی کمپانی در جریان سال 2017 میلادی اطلاع رسانی گردد، اما با توجه به مشکلات قضایی که گریبان رهبر سامسونگ الکترونیکس یعنی لی جائه یونگ را گرفته است، تحلیلگران تصور کردند این امر به تعویق خواهد افتاد.

اما همانگونه که روز گذشته در دیجیاتو خواندید رهبر این کمپانی حتی از زندان هم سامسونگ را مدیریت می کند و بستری در اختیارش قرار دارد که می تواند به سادگی هر روز 30 دقیقه با مدیران زیرمجموعه های شرکت ملاقات داشته باشد.

با این تفاسیر لی سنگ هون مدیر امور مالی سامسونگ الکترونیکس در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با اقدام تجاری تبدیل به یک هلدینگ اذعان کرده وضعیت فعلی رهبر کمپانی روی این امر اثرگذار نخواهد بود.

به این ترتیب که هیئت مدیره با دقت و همت بالا چگونگی عملیاتی شدن مسئله مورد بحث را بررسی می کنند و رهبر سامسونگ الکترونیکس نیز از راه دور نظاره گر اوضاع خواهد بود.

ناگفته نماند با این روال انتظار می رود تصمیم نهایی در نیمه دوم سال جاری میلادی طی کنفرانسی اختصاصی به سمع سرمایه گذاران برسد و پس از آن به صورت رسمی عملیاتی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    تو کره هم حصر دارن :)

مطالب پیشنهادی