ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Siempo آشنا شوید؛ موبایلی که دوست ندارد زیاد از آن استفاده کنید

اگر زمان زیادی را در طول روز صرف استفاده از تلفن هوشمند خود می کنید، احتمالاً Siempo برای شما مفید باشد، تلفن هوشمندی که برای چنین کاربرانی ساخته شده و می خواهد میزان استفاده ی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

اگر زمان زیادی را در طول روز صرف استفاده از تلفن هوشمند خود می کنید، احتمالاً Siempo برای شما مفید باشد، تلفن هوشمندی که برای چنین کاربرانی ساخته شده و می خواهد میزان استفاده ی شما از دستگاه را مدیریت کند.

برای مثال رابط کاربری دستگاه به جای لیست اپلیکیشن های متعدد، گزینه هایی مشخص مثل «نت برداری»، «ارسال پیام» یا «ذخیره کردن شماره تلفن جدید» را نمایش می دهد و کاربر را با موارد کم فایده و زمان بر درگیر نمی کند.

قابلیت دیگر این تلفن هوشمند Mindful Morning نام دارد که در ساعت های مشخصی از روز از شما درخواست می کند دستگاه را کنار گذاشته و به جای استفاده از آن مدیتیشن، مطالعه یا تمرینات ورزشی انجام دهید.

البته همه ی آنچه در موبایل های دیگر وجود دارد داخل Siempo هم یافت می شود، اما موارد کم اهمیت تر از روی عمد در اعماق نرم افزار دفن شده اند تا دسترسی به آنها دشوار تر باشد و زمان کاربر صرف انجام عملکردهای اصلی و مهم موبایل شود.

از نظر شرکت سازنده، نقشه و دوربین دو نمونه از عملکردهای اصلی و مهم هستند، اما برای اینترنت گردی و مطالعه ی ایمیل ها محدودیت هایی در نظر گرفته شده که البته هنوز جزئیات آن اعلام نشده است.

علاوه بر این یک دکمه ی mute فیزیکی هم روی بدنه به چشم می خورد که در صورت فشار دادنش دستگاه دیگر نوتیفیکیشنی نمایش نمی دهد.

ویژگی های سخت افزاری دستگاه هم از موارد دیگری هستند که هنوز به شکل کامل اعلام نشده اند، اما از همان موارد جزئتی می توان حدس زد با تلفن هوشمند چندان قدرتمندی طرف نیستیم.

به گفته ی سازنده این محصول قرار است به پردازنده 4 هسته ای با قدرت 1 گیگاهرتز، صفحه نمایش 4 اینچی با شیشه ی محافظ گوریلا گلس، دوربین با رزولوشن بالا و باتری با ظرفیت 1600 میلی آمپر ساعت مجهز باشد.

در پایان گفتنی است که فروش تلفن هوشمند Siempo از اواخر سال جاری میلادی با قیمت 319 دلار آغاز خواهد شد، اما کاربران می توانند از هم اکنون دستگاه را با قیمت 280 دلار روی وبسایت کیک استارتر پیش خرید نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sobhan Khadem Erfani
    Sobhan Khadem Erfani | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

    اینا تاثیر زیادی نداره آدم باید خودش بتونه زمانشو مدیریت کنه

مطالب پیشنهادی