ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های QLED سامسونگ با قیمت پایه 2800 دلار وارد بازار شدند

سامسونگ چندی پیش در جریان نمایشگاه CES از نسل جدید تلویزیون های QLED خود رونمایی کرد و قابلیت هایی همچون «بهترین کیفیت تصویر»، «کابل رابط نامرئی» و عملکرد هوشمند را برای معرفی آن عنوان نمود. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

سامسونگ چندی پیش در جریان نمایشگاه CES از نسل جدید تلویزیون های QLED خود رونمایی کرد و قابلیت هایی همچون «بهترین کیفیت تصویر»، «کابل رابط نامرئی» و عملکرد هوشمند را برای معرفی آن عنوان نمود.

این محصولات از امروز وارد بازار جهانی شده اند و قیمت پایه خرده فروشی آنها در ایالات متحده معادل 2799 دلار تعیین شده. «دیو داس» معاون ارشد بازاریابی لوازم الکترونیکی سامسونگ در این رابطه اظهار داشت:

محصولات 2017 ما عصر جدیدی را برای تلویزیون ها رقم خواهند زد. خانواده QLED سامسونگ با فناوری نوین کوانتوم دات، بهترین کیفیت تصویر را به ارمغان می آورند و زندگی شما را تغییر می دهند.

خانواده QLED سامسونگ در سه رده Q7 و Q8 و Q9 عرضه می شود و به زعم سازنده، این محصولات توانایی تولید تمامی رنگ های موجود را در هر سطحی از روشنایی دارند. از نظر قیمت گذاری، قیمت پایه 2800 دلاری به مدل 55 اینچی Q7 فلت اختصاص دارد. مدل های خمیده Q7 نیز در دو سایز 55 و 65 اینچ و به قیمت 3000 و 4300 دلار به فروش می رسند.

سری Q8 فعلاً فقط مدل های خمیده 55، 65 و 75 اینچی را در بر می گیرد که به ترتیب قیمتی معادل 3500، 4800 و 6800 دلاری دارند. برترین مدل این خانواده نیز Q9 است که در حال حاضر فقط در ابعاد 65 اینچ و به صورت فلت، با قیمت 6000 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

با توجه به این قیمت گذاری، واضح است که فروش خوب این محصولات زندگی مدیران سامسونگ را متحول می سازد، اما اینکه افزایش کیفیت تصویر تا هر اندازه، چه تغییری در زندگی روزمره ما ایفا خواهد کرد، هنوز مشخص نیست. برای اطلاع از جزئیات تلویزیون های QLED سامسونگ می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    رنگ هارو کمی بیشتر اشتباه میکنه پرتر بعد میگن کیفیت رنگ 100درصدی و قیمت سوبله به ملت میدن بهترین تلویزیون توی دنیا تا رنج 8هزار دلار تلویزیون LG OLED 55B6P هستش که توی نقدر برسسیش همه جا گفتن باقیمت 2000دلاریش دلیلی وجود نداره شما به تلویزیون های گرونتر فکرکنید و هزینه چدن فراتر از قیمتش امکانات کیفیت بهتون میده وزیبایی عالی داره خروجی کیفیت تصویرشو دیدم دیوانه کنندست

    • milad sharifkia
      milad sharifkia | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

      این تلویزیون حجم رنگ 100 درصدی رو تولید میکنه که بهترین کیفینتع رنگ رو دربین تمام تلویزیون ها داره هنوز هیچ شرکتی از سوتی others تا بقیه نتونستن بهش برسن اینو انجمن جهانی آزمایش و تایید صلاحیت vde تایید کرده الکی نیست که پس کم حسادت کن .

  • MR.SRT
    MR.SRT | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    ?

مطالب پیشنهادی