ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند «موشن سونیک» سونی؛ صدایی همگام با حرکت دست [تماشا کنید]

سونی در نمایشگاه SXSW که هم اکنون در حال برگزاری است غرفه ای به نام Wow Factory را برپا کرده و به ارائه چند محصول جدید خود پرداخته است. یکی از محصولات تازه کمپانی ژاپنی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

سونی در نمایشگاه SXSW که هم اکنون در حال برگزاری است غرفه ای به نام Wow Factory را برپا کرده و به ارائه چند محصول جدید خود پرداخته است. یکی از محصولات تازه کمپانی ژاپنی تحت عنوان پروژه «موشن سونیک» (Motion Sonic) که در حال حاضر بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

هسته اصلی پروژه مورد اشاره از یک دستبند هوشمند تشکیل شده که همانند ساعت مچی به دست بسته می شود. از آنجایی که گجت مذکور مراحل آزمایشی خود را به سر می برد، از نظر ظاهری کمی ضخیم و حجیم به نظر می رسد.

گفتنی است زمانی که کاربر اقدام به بستن مچ بند می کند، گجت مورد بحث به تبلت یا اسپیکر شما متصل شده و همگام با حرکات دست صداهای گوناگونی را ایجاد می کند. در حال حاضر سونی پنج دموی مختلف را برای پروژه موشن سونیک توسعه داده که به عنوان مثال یکی از آنها به هنگام «مشت زدن» کاربر، صدای حرکت هوا را شبیه سازی کرده و آن را از طریق تبلت یا بلندگوی متصل به خود پخش می کند.

لازم به ذکر است با وجود آنکه ایده معرفی شده سرگرم کننده و بی حاصل به نظر می رسد اما شاید در آینده ای نزدیک به ساخت موسیقی از طریق حرکت اعضای بدن منجر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی