ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با فرارسیدن iOS 11، احتمالا 200 هزار اپلیکیشن از اپ استور پاک می شود

براساس تحقیقات اخیر شرکت Sensor Tower، آپدیت بزرگ بعدی اپل برای سیستم عامل iOS، می تواند منجر به از کار افتادن بیش از 187 هزار اپلیکیشن شود. دلیل آن، توقف پشتیبانی iOS 11 از اپلیکیشن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

براساس تحقیقات اخیر شرکت Sensor Tower، آپدیت بزرگ بعدی اپل برای سیستم عامل iOS، می تواند منجر به از کار افتادن بیش از 187 هزار اپلیکیشن شود. دلیل آن، توقف پشتیبانی iOS 11 از اپلیکیشن های 32 بیتی خواهد بود.

به گفته سنسور تاور، این مسئله باعث می شود که 8 درصد کل اپلیکیشن های موجود در اپ استور از کار افتاده و قابل استفاده نباشند. کسانی که سیستم عامل موبایل خود را به iOS 10.3 آپدیت کرده باشند، با اجرای اپلیکیشن های 32 بیت با پیام روبرو مواجه می شوند: «این اپلیکیشن با ورژن بعدی iOS کار نمی کند.»

پردازنده های 64 بیت اولین بار توسط اپل در زمان رونمایی از آیفون 5 اس معرفی شدند اما تقاضای پشتیبانی از توسعه دهندگان برای استفاده از آن، در اواسط سال 2015 آغاز شد.

187 هزار اپلیکیشنی که سنسور تاور از آن ها حرف می زند، اپ هایی هستند که قبل از سپتامبر 2013 ساخته شده و از آن پس هیچ وقت هم آپدیت نشده اند. با این حال، اپل در خرداد سال آینده از iOS 11 در WWDC پرده بر می دارد و باید تا آن زمان منتظر بمانیم تا ببینیم تکلیف اپلیکیشن های 32 بیت چه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی