ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دریافت پیش سفارش برای گلکسی اس ۸ از هجدهم فروردین ۹۶ آغاز می شود

روز گذشته سامسونگ با انتشار اطلاعاتی رسما تایید کرد که در تاریخ ۹ فروردین موبایل گلکسی اس ۸ را معرفی می کند اما همانطور که تایید میکنید در مورد اینکه دریافت پیش سفارش برای خرید این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

روز گذشته سامسونگ با انتشار اطلاعاتی رسما تایید کرد که در تاریخ ۹ فروردین موبایل گلکسی اس ۸ را معرفی می کند اما همانطور که تایید میکنید در مورد اینکه دریافت پیش سفارش برای خرید این موبایل دقیقا چه زمانی آغاز می شود بحث و اختلاف نظر وجود دارد.

ظاهرا رسانه های کره ای جواب این سوال را مستقیما از خود سامسونگ دریافت کرده اند و حالا می توانیم اطمینان داشته باشیم که سفارش دهی برای خرید پرچمدار آتی این شرکت و همچنین نسخه پلاس آن از تاریخ هجدهم فروردین آغاز می گردد.

البته بازه زمانی تعریف شده برای دریافت پیش سفارش گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۸ فروردین به اتمام می رسد اما عرضه آنها به بازار از چهار روز بعد یعنی در تاریخ یک اردیبهشت شروع می شود. رسانه های کره ای همچنین گزارش داده اند که سامسونگ در نظر دارد مراسم هایی را در دفاتر هر سه اپراتور اصلی کره با حضور برخی مشترکان منتخب آنها در تاریخ ۲۹ فروردین برگزار نماید که در جریان این مراسم ها نیز جوایزی به ارزش ۲۶۴۵ دلار به شرکت کنندگان اعطا می شود.

همچنین گفته شده که برخی حاضران نیز گلکسی اس ۸، ۸ پلاس و گیر اس ۳ را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

از تاریخ ۲۹ فروردین تا یکم اردیبهشت نیز اپراتورها درهای خود را به روی مشترکان کره ای می گشایند تا از نزدیک با پرچمدار تازه شان کار کنند و یک روز بعد نیز این موبایل به همراه برادر بزرگ تر خود در قفسه فروشگاه ها خواهد بود.

طبق اعلام مقامات رسمی سامسونگ برگزاری مراسم های قبل از عرضه (که به آنها اشاره شد) تصمیم دقیقه ۹۰ بوده اند که به احتمال زیاد هدف از آن نیز بالا بردن شمار مشترکان بومی در کره بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی