ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Eighth Note؛ حرکت با نت ها

راستش را بخواهید هفته پیش می خواستیم Eighth Note را معرفی کنیم ولی بعد از اتفاقاتی عجیب، ساخته جالب Chang Evansrty از مارکت ها حذف شد و طی لحظات پایانی آن را عوض نمودیم. خوشبختانه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

راستش را بخواهید هفته پیش می خواستیم Eighth Note را معرفی کنیم ولی بعد از اتفاقاتی عجیب، ساخته جالب Chang Evansrty از مارکت ها حذف شد و طی لحظات پایانی آن را عوض نمودیم. خوشبختانه حالا شاهد بازگشت این اپلیکیشن به فروشگاه ها هستیم و به همین بهانه برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم روی آن دست بگذاریم تا ببینیم Eighth Note چگونه با همه سادگی های خود توانسته بازیکن ها را جذب کند.

ابتدای ماه مارس، برای چندمین دفعه اتفاقی آشنا از صنعت گیمینگ اسمارت فون ها را دیدیم؛ ساخت بازی هایی مشابه از روی اپلیکیشن هایی که ایده هایی جالب داشته [همانند Six!] یا به موفقیت هایی رسیدند. اما تفاوت آنجا بود که تعداد زیاد کلون ها موجب شد تا حتی نتوانیم تشخیص دهیم آن ها از کدام اپلیکیشن الهام گرفته اند. راستش را بخواهید مهم هم نیست. چون بین تمام این عناوین شاید Eighth Note بهترین باشد.

اما بازی هایی که گفتیم چه هستند؟ با این گونه ساخته ها شما احتیاجی به انگشتان خود برای حرکت یا کشتن دشمنان ندارید و تنها باید با «صدا» شخصیت داستان را هدایت کنید. همین Eighth Note را ببینید. Chang Evansrty برای توسعه این اپلیکیشن از عناوین دهه های پیش سبک Platformer  الهام گرفته و بنابراین باید با پرش از روی سکوها مراقب آنتاگونیست ها باشید.

ولی تفاوت آنجاست که اینجا آواها، نقش موفقیت شما را به دوش می کشند. صداهایی با دسیبل پایین باعث خواهند شد تا شخصیت داستان به سمت رو به رو رفته و برای پرش هم کافیست تا تن صدای خود را افزایش دهید. فقط فراموش نکنید ارتفاعی که می پرید به صدای شما بستگی خواهد داشت. علت آنکه بین بازی های فراوان و جدید این سبک دست به انتخاب Eighth Note زدیم، واکنش خوب اپلیکیشن به آواهای بازیکن است.

حساسیت تشخیص صدای بقیه عناوین اصلا خوب نیست و بعضا شخصیت داستان خودش حرکت می کند. اما با Eighth Note نه تنها قابلیت انجام تغییرایت روی این بخش را دارید بلکه به سادگی می توانید از تجربه خود لذت ببرید. جدا از آن که گرافیک رنگارنگ خلاف خیلی از عناوین مشابه با چالش های مناسب هم تاثیرات زیادی روی این تصمیم و گزینش ساخته Chang Evansrty داشته اند.

Eighth Note عنوانی بازیافت شده از المان های دهه های پیشین است. اما آن ها را هنگامی که پیش ایده جالب «حرکت با صدا» بگذارید، به جذابیت واقعی مکانیزم های Eighth Note پی می برید  بنابراین به کسانی که می خواهند یک تجربه متفاوت از اپلیکیشن های اسمارت فون ها را به خود هدیه بدهند، پیشنهاد می کنیم تا Eighth Note را از دست ندهند. البته این نکته را اضافه کنیم که برای این سبک، Scream Go هم بد نیست.

Eighth Note

Eighth Note

سازنده: Chang Evansrty قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۲۶ اسفند ۱۳۹۵

    شرکت گچ اپ هم به تازگی بازی به این سبک منتشر کرده گه طبق معمول از لحاظ گرافیگی از این بازی بهتره و البته گیم پلی. ....درضمن یه سبک رانر متفاوت هم هم امروز از این شرکت منتشر شده به اسم too many dengers که محشره

مطالب پیشنهادی