ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه گلکسی اس 8 سامسونگ به همراه 6 گیگابایت حافظه رم در خاک چین

شاید استفاده از حافظه رم 6 گیگابایتی در یکی از پرچمداران سامسونگ عجیب به نظر برسد، اما این کمپانی کره ای از زمان عرضه گلکسی نوت 7، برای عرضه پرچمداری با این قابلیت به خاک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

شاید استفاده از حافظه رم 6 گیگابایتی در یکی از پرچمداران سامسونگ عجیب به نظر برسد، اما این کمپانی کره ای از زمان عرضه گلکسی نوت 7، برای عرضه پرچمداری با این قابلیت به خاک چین برنامه ریزی کرده بود. بنابراین حالا احتمال دارد که گلکسی اس 8 در دو مدل با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در این کشور عرضه گردد.

این خبر از سوی کوین وانگ، یکی از تحلیلگران موسسه IHS تایید شده و ضمناً نخستین باری نیست که شنیده ها از چنین برنامه ای حکایت دارند. هنگام عرضه گلکسی نوت 7، گفته شد که سامسونگ نمی خواهد بازی را به برندهای محلی چینی که به استفاده از 6 گیگابایت حافظه رم روی آورده اند ببازد و به همین جهت، مدلی مشابه از فبلت قدرتمندش را به دست مردم این کشور خواهد رساند.

حالا گمانه زده می شود که سامسونگ نه تنها برای پوشاندن جامه عمل به این هدف آماده شده، بلکه می خواهد مدل 6 گیگابایتی گلکسی اس 8 را علاوه بر چین، در کره جنوبی هم عرضه کنند. ضمناً فراموش نکنیم که C9 Pro سامسونگ هم قبلاً با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست چینی ها رسیده؛ بنابراین در پیش گرفتن رویکردی مشابه در قبال گلکسی اس 8 به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

مشخصاً هنوز نمی توان از صحت این مسئله اطمینان داشت و برای کسب اطلاعات بیشتر، باید تا رویداد معارفه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتظر باقی ماند. اما تا آن زمان، بد نیست به خود یادآوری کنیم که سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه و چیپ های ذخیره سازی، جایگاه تثبیت شده ای برای خود دست و پا کرده و کاملاً برای عرضه مدل شخصی سازی موبایل پرچمدارش در چین آمادگی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی