ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار گوگل فعلا راه خود را به تبلت ها باز نمی کند

در حال حاضر دو هفته از زمان آغاز گسترده دستیار گوگل می گذرد اما هنوز بسیاری از کاربران قادر به دریافت این دستیار دیجیتالی نبوده اند. اگر شما هم یکی از این کاربران هستید و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

در حال حاضر دو هفته از زمان آغاز گسترده دستیار گوگل می گذرد اما هنوز بسیاری از کاربران قادر به دریافت این دستیار دیجیتالی نبوده اند. اگر شما هم یکی از این کاربران هستید و از یک تبلت به عنوان دیوایس هوشمند خود استفاده می کنید، خبرهای چندان جالبی برایتان نداریم؛ چرا که به این زودی ها قادر به استفاده از دستیار گوگل نخواهید بود.

این خبر در بیانیه ای رسمی از سوی گوگل تایید شده و در بخشی از آن آمده: «دستیار گوگل روی موبایل های مبتنی بر مارشملو و نوقا که از سرویس های گوگل پلی بهره می برند در دسترس خواهد بود؛ این شامل دستگاه های تبلت نمی شود.»

این مسئله مسلماً از نظر استراتژی هاتی تبلیغاتی حائز اهمیت فراوان است و دیر یا زود، گوگل باید تکلیف کاربران را روشن می کرد. در تمام محتویات تبلیغاتی مربوط به دستیار گوگل، تنها به اسمارت فون ها اشاره شده و گوگل هیچ وقت صحبتی درباره تبلت ها به میان نیاورد.

در هر صورت، این خبر مسلماً برای دارندگان تبلت های اندرویدی چندان خوشایند نخواهد بود و گوگل هم دلیل مشخصی برای عدم عرضه دستیار خود، یا تاریخ دقیقی برای عرضه آن روی تبلت ها ارائه نکرده است. البته حقیقت امر اینجا است که دستیارهای صوتی شاید به اندازه موبایل های هوشمند روی تبلت ها کاربردی نباشند؛ این دستگاه برخلاف موبایل ها دائماً در حال کار نیستند و امکان جا ماندن آن در خانه کاربر زیاد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohamad m
    mohamad m | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

    هرکسی براش فعال نشده فک کنم باید زبان گوشیشو انگلیسی کنه

  • aliamiri
    aliamiri | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

    من گوشی لنوو زاک ۱ دارم هنوز این دستیار نگرفتم
    لطفا بگید از کجا میشه دانلود کرد

    • souran shahkaram
      souran shahkaram | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

      نیازی به دانلود نیست خودش فعال میشه اما با توجه به سابقه ی گوگل تو ارائه این خدمات احتمالا تو ایران فعلا نباشه

مطالب پیشنهادی