ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار گزارشی که تاریخ عرضه و قیمت گلکسی تب اس 3 را مشخص می سازد

سامسونگ طی کنگره جهانی موبایل سال جاری میلادی، عملکرد چندان چشمگیری نداشت و با موکول کردن رونمایی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلا به فروردین ماه، به معرفی چند تبلت جدید، از جمله ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

سامسونگ طی کنگره جهانی موبایل سال جاری میلادی، عملکرد چندان چشمگیری نداشت و با موکول کردن رونمایی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلا به فروردین ماه، به معرفی چند تبلت جدید، از جمله گلکسی تب اس 3 بسنده کرد.

چند روز پیش خرده فروشی Best Buy، قیمت 599 دلار را برای مدل مجهز به وای فای این تبلت در لیست محصولات وب سایت خود قرار داد اما اشاره ای به تاریخ عرضه دستگاه در ایالات متحده نشد. با این همه، وب سایت SlashGear ظاهراً توانسته با کمپانی سامسونگ ارتباط برقرار کرده و به اطلاعات رسمی کره ای ها درباره قیمت رسمی و تاریخ عرضه تب اس 3 دست یابد.

حالا می دانیم که قیمت 599.99 دلاری ارائه شده از سوی Best Buy حقیقت داشته و از امروز، امکان پیش خرید دستگاه در برخی خرده فروشی ها و وب سایت رسمی سامسونگ مهیا گشته است. پس از این و یک هفته بعد، تب اس 3 از روز 24 مارس (4 فروردین ماه) در فروشگاه ها عرضه می گردد.

گذشته از سخت افزار قدرتمند و قابل توجه، تبلت جدید سامسونگ قرار است به همراه قلم بهبود یافته S Pen به بازار عرضه شود. شکی نیست که تب اس 3 می تواند یکی از قدرتمندترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار باشد، اما باید دید که این دستگاه در بازار رو به افول دستگاه های تبلت طی سال های اخیر، کماکان می تواند عملکردی مناسب از خود به جای بگذارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی