ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره برای تایید پرداختی ها در گلکسی اس 8

قابلیت پرداخت های مالی از طریق موبایل های هوشمند، چندی وقتی است که میان کمپانی های تولیدکننده این دستگاه ها مورد توجه فراوان قرار گرفته و قطعاً به زودی به یکی از استانداردهای این صنعت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

قابلیت پرداخت های مالی از طریق موبایل های هوشمند، چندی وقتی است که میان کمپانی های تولیدکننده این دستگاه ها مورد توجه فراوان قرار گرفته و قطعاً به زودی به یکی از استانداردهای این صنعت تبدیل خواهد شد. اپل پی، اندروید پی، سامسونگ و ال جی پی (که شایعات مربوط به آن هر از چندگاهی به گوش می رسد) از جمله سرویس هایی هستند که توسط کمپانی های مختلف ارائه شده اند و مسلماً به استانداردسازی آن کمک می کنند.

این تکنولوژی اگرچه با اقبال عمومی هم مواجه شده، اما هنوز بسیاری نسبت به امنیت آن تردید دارند و به همین جهت نیاز به استفاده از سنسورهای بیومتریک مانند حسگر اثر انگشت برای تایید پرداختی ها ضروری به نظر می رسد.

حالا بنابر گزارشی تازه از سوی بلومبرگ، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار گلکسی اس 8 به همراه قابلیت های گوناگونی است که می تواند خیال کاربران سامسونگ پی را راحت کند. این دستگاه ظاهراً از اسکنر اثر انگشت، اسکنر عنبیه چشم و تکنولوژی جدیدی برای تشخیص چهره بهره خواهد برد. به گفته منابع نزدیک به کره ای ها، سامسونگ می خواهد این سه اسکنر را برای سرویس سامسونگ پی ادغام کرده و در همین راستا، مشغول همکاری با بانک ها برای پذیرفتن سیستم های تشخیص چهره است.

اگرچه هیچکس از امنیت بیشتر بدش نمی آید، سوال اصلی اینجاست که تمام این تکنولوژی ها چگونه در بدنه کوچک دستگاه جای خواهند گرفت. با فرض صحت داشتن گزارش بلومبرگ، باید دید که رابط کاربری دستگاه چگونه این سنسورها را مدیریت کرده و آیا استفاده از این قابلیت تازه، با سهولت هرچه تمام تر صورت می گیرد یا خیر. این سوالی است که تنها زمان به آن پاسخ می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی