ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو تولیدات کنسول بازی سوییچ را تا دو برابر افزایش می دهد

بنابر گزارشی تازه از سوی وال استریت ژورنال و به نقل از منابع نزدیک به نینتندو، این کمپانی ژاپنی قصد دارد تولیدات کنسول هیبریدی سوییچ را تا دو برابر افزایش دهد. با در نظرگیری استقبال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

بنابر گزارشی تازه از سوی وال استریت ژورنال و به نقل از منابع نزدیک به نینتندو، این کمپانی ژاپنی قصد دارد تولیدات کنسول هیبریدی سوییچ را تا دو برابر افزایش دهد. با در نظرگیری استقبال گسترده از این کنسول، نینتندو قصد دارد طی سال مالی جدید خود که از ابتدای ماه آتی میلادی آغاز می گردد، به تولید حداقل 16 میلیون واحد از سوییچ بپردازد که تا دو برابر از برنامه ریزی ابتدایی کمپانی بیشتر است.

فروش رسمی کنسول نینتندو سوییچ از دو هفته پیش آغاز شد و توانست در مناطق مختلف جهان رکوردشکنی کند. نینتندو تایید کرده که در مناطق اروپا، آمریکا و استرالیا و طی هفته ابتدایی عرضه، سوییچ به فروشی بالاتر از هر سخت افزار تولید شده دیگری از سوی کمپانی ساکن کیوتو دست یافته است.

در همین حال گزارش موسسات آماری هم از پیشی گرفتن فروش هفته نخست سوییچ از فروش هفته نخست کنسول محبوب پلی استیشن 4 در خاک ژاپن حکایت دارد.

از طرف دیگر، گفته می شود که کنسول سوییچ توانسته در هفته ابتدایی عرضه، به فروش 1.5 میلیون واحدی در سراسر جهان دست پیدا کند؛ با این همه، نینتندو این آمار را به صورت رسمی تایید نکرده و صحبتی درباره آن به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pedram Zarei
    Pedram Zarei | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    This is....The Nintendo Switch

مطالب پیشنهادی