ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این آیفون 7 پلاس 2 هزار دلاری، کامپیوترهای مک در دهه 80 میلادی را تداعی می کند

ColorWare، شرکتی که در زمینه شخصی سازی دیوایس های الکترونیکی و پوسته های مختلف برای آنها تخصص دارد، اخیراً دست به تولید محصولی زده که مطمئناً دل تمام عاشقان کامپیوترهای اپل را خواهد ربود؛ آیفون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

ColorWare، شرکتی که در زمینه شخصی سازی دیوایس های الکترونیکی و پوسته های مختلف برای آنها تخصص دارد، اخیراً دست به تولید محصولی زده که مطمئناً دل تمام عاشقان کامپیوترهای اپل را خواهد ربود؛ آیفون 7 پلاسی با بدنه ای به رنگ کامپیوترهای مک در دهه 80 میلادی.

درست مانند سیستم های قدیمی مک، این آیفون خوش رنگ و جذاب، قیمتی بسیار بالا دارد و در حال حاضر با برچسب قیمت 1899 دلار به فروش می رسد؛ یعنی درست هم قیمت مک اینتاش 128K در زمان خودش.

ColorWare که نام iPhone 7 Plus Retro را برای این محصول در نظر گرفته، مدلی بدون قفل منطقه ای سیم کارت و 256 گیگابایتی را به دست مشتریان می رساند و می گوید که تنها برای مدت محدودی موجود خواهد بود. برای تاکید روی جنبه های لوکس دستگاه، 25 واحد نخست آیفون 7 پلاس رترو، با عددی روی بدنه شان مشخص شده اند و می توان تصور کرد که مدل های نزدیک تر به شماره یک، احتمالاً چند سال دیگر با قیمتی گزاف در وب سایت eBay ظاهر خواهد شد.

آیفون 7 پلاس رترو همانطور که در تصویر می توان دید، از سایه روشن های سفیدی روی بدنه خود بهره می برد که محبوبیت زیادی طی دهه 80 در میان اهالی تکنولوژی داشتند و ضمناً لوگوی قدیمی و چند رنگی اپل نیز در پشت آن به چشم می خورد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد گلکسی
    محمد گلکسی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    بعد بگید گلکسی اس 8 گرونه این اپل بمبی ان هر چیزی را در میاره خاک تو سرش نعلت بر جابز

  • Nima
    Nima | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    واقعا که ...
    متاسفم

  • علیزاده
    علیزاده | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    مخم سوت کشید چه قیمتی!همش به خاطر بدنه جدید.چه خبر؟

مطالب پیشنهادی