ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشتریان ناراضی از ال جی به خاطر مشکل Bootloop شکایت می کنند

احتمالا تا به حال در مورد Bootloop شنیده اید. اتفاقی که برای بسیاری از خریداران تلفن های LG G4 و LG V10 رخ داده است. بوت لوپ به همان معنای لغوی اش، همان تکرار دوره ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

احتمالا تا به حال در مورد Bootloop شنیده اید. اتفاقی که برای بسیاری از خریداران تلفن های LG G4 و LG V10 رخ داده است. بوت لوپ به همان معنای لغوی اش، همان تکرار دوره بوت شدن تلفن همراه شما است.

زمانی که تلفنتان را روشن می کنید، دیوایس اقدام به بوت شدن می کند، اما این اتفاق نه یک بار، نه دو بار، نه ده بار، بلکه تا موقع تمام شدن باتری تلفنتان ادامه پیدا می کند.

حالا اما تعدادی از مشتریان ناراضی از این اتفاق دلسرد کننده قصد دارند در کالیفرنیا، این طرح را به دادگاه برده و ال جی را به پای میز محاکمه بکشانند. سال گذشته میلادی، ال جی اعلام کرد که از مشکل باخبر است و علت آن را عدم برقراری ارتباط میان قطعات تشکیل دهنده موبایل دانست.

ال جی در راستای حمایت از مشتریان خود اعلام داشت موبایل هایی که هنوز تحت گارانتی هستند را تعویض می کند اما اگر طول مدت گارانتی به اتمام رسیده، اقدامی در جهت تعویض با دستگاهی نو نخواهد کرد.

با این حال، مشتریان این دو موبایل که حالا چندان راضی به نظر نمی رسند، اقدام ال جی را ناکافی دانسته اند چون ال جی پس از اعلام مشکل در ژانویه 2016، باز هم موبایل هایی را به مشتریان داده که از این مشکل رنج می برند.

باید دید که کره ای ها چگونه می خواهند در دادگاه از خود در برابر جمعی از مشتریان ناراضی آمریکایی دفاع کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • mohammad dj
    mohammad dj | ۶ فروردین ۱۳۹۶

    منم الان lg g4 دارم(یه بار سوخت تعویض شد)
    مشکل کابل usb پیدا کردم و پیسی گوشی رو نمیشناسه , setting هم موقع حذف نرم افزار و .. میندازه بیرون ,مشکل سایه اندازی هم واقعا اذیتم میکنه, کسی برا usb راه حلی نداره؟ با کابل های مختلف و سیستم مختلف تست کردم نشد , حالت downloading مد رو میشناسه , ولی داخل خود اندروید ارور میده( قبلی ویرایش نشد:/ اولین بارم بودکامنت میذاشتم نمیدونستم درجا ثبت میکنه)

  • mohammad dj
    mohammad dj | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    منم الان lg g4 دارم

  • Mostafa_Eftekhari
    Mostafa_Eftekhari | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    من از الجی راضی هستم بنظرم میان رده هاش ارزش خرید بالایی دارن چون قطعات با کیفیتی استفاده میکنه و از نظر تشعشعات SAR هم همیشه بهترین هستش

  • Mahmood Hossini
    Mahmood Hossini | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    من به شدت از الجی و کارشناسان گارانتی ان شاکیم الجی v2 خریدم در روز دوم استفاده ال سی دی مشکل پیدا کرد که ال سی دی را تعویض کردند حالا فکر کنید که گوشی نو خریده باشید و این بلا سرش بیاد و دلو روده گوشی را بریزن بیرون اونم نه اساسی بازم عیب داشت اقا پلاستیک ابی زیر دوربین جلو که به ال سی دی نو چسپیده بود را نکندن و دوربین جلوی گوشی مختل بود بردم پیششون دوباره گفتن خطا پیش امده انسانه دیگه خطا میکنه اقا بردم اینم درست کردن حالا هندزفری که به گوشی میزنم یکی از گوشی ها صدا نمیده که هنزفری سالمه و چنتا هندزفری بهش زدم مشکل از خود گوشیه و باز گفتن ببرم درشو باز کنند که عیبشو بگیرن فکر کنید گوشی نو که دو روز کار کرده 3 بار تو چند هفته درش باز شه من دیگه چه امیدی به این گوشی داشته باشم اقا اگه کسی جایی سراغ داره که من بتونم از دستشون شکایت کنم به من اطلاع بده که خیلی ازشون شاکیم خیلی و میخوام گوشی را عوض کنند من دیگه این گوشی را نمیخوام لطفا اگه کسی جایی سراغ داره به شماره من پیام بده و خبرم بده اعتراضی شکایتی چیزی کنم
    این شمارمه
    09364794744
    لطفا اگه کسی میتونه کمکم کنه لطفا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی