ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 8 سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فروشی بیشتر از پرچمداران قبلی سامسونگ خواهند داشت

سامسونگ برنامه های بزرگی برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارد. بنابر گزارش تازه ای از سوی Business Korea، تحلیلگران انتظار دارند که پرچمدار تازه سامسونگ بتواند از لحاظ فروش، تمام مدل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

سامسونگ برنامه های بزرگی برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارد. بنابر گزارش تازه ای از سوی Business Korea، تحلیلگران انتظار دارند که پرچمدار تازه سامسونگ بتواند از لحاظ فروش، تمام مدل های قبلی خانواده گلکسی اس را پشت سر بگذارد. برای تحقق این پیش بینی جاه طلبانه، کمپانی غول کره ای باید فروش 50 میلیون واحدی موبایل های محبوب گلکسی اس 7 و اس 7 اج طی سال گذشته را پشت سر بگذارد.

برای دستیابی به این مهم، سامسونگ از همین حالا کمپین تبلیغاتی کوچکی برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به راه انداخته است. این کمپانی در ماه فوریه ویدیویی کوتاه به نام «این یک موبایل است» در یوتوب منتشر کرد و وعده رونمایی از دو پرچمدارش در تاریخ 29 مارس را داد. اگرچه این ویدیو شامل هیچ اطلاعاتی درباره دو دستگاه نیست، اما تا به امروز بیش از 24 میلیون بار تماشا شده است.

علاوه بر این، سامسونگ چندی پیش تبلیغی تلویزیونی را در کره جنوبی به نمایش در آورد که آن هم به جز تاریخ رونمایی اس 8 و اس 8 پلاس، شامل اطلاعات خاصی نبود. بنابراین می توان به نتیجه رسید که سامسونگ در تلاش است تا توجه قشر بیشتری از مخاطبان را به پرچمداران تازه اش جلب کند.

بنابر گمانه زنی های پیرامون تصویر و ویدیوهای افشا شده از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس و نیز مشخصات سخت افزاری مورد اشاره در شایعات مختلف، انتظار می رود که این دو دیوایس با اقبال عمومی مواجه شوند. حتی می توان حدس زد که خود سامسونگ مسئولیت افشای برخی از خبرها را برعهده داشته باشد تا هیجانات را افزایش داده و انتظارات را در حد معقولی نگه دارد.

البته هنوز برای نتیجه گیری درباره پیش گرفتن فروش خانواده اس 8 از پرچمداران قبلی اندکی زود است. احتمالاً بسیاری از مشتریان پس از حوادث مربوط به گلکسی نوت 7، از برند سامسونگ و موبایل های این کمپانی فاصله گرفته اند و البته انتظار می رود که موبایل های بعدی، قیمتی به مراتب بالاتر از دیوایس های پیشین داشته باشند. با در نظرگیری تمام این فاکتورها، سامسونگ راهی دشوار برای شکستن رکورد فروش قبلی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    چند وقت پیش که مطلب زده بودید کمتر فروش میکنه...
    .
    ارسال پست به هر قیمته، نه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی