ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اتحادیه اروپا و اخطار به فیسبوک، گوگل و توییتر در جهت حذف تبلیغات کلاهبرداری

احتمالا در تجربه های اولتان از اینترنت با ایمیل ها و تبلیغات عجیب و غریب برخورد داشته اید. همه می دانند که اینترنت دنیایی حیرت انگیز و پر از اتفاقات جالب است اما آیا واقعا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

احتمالا در تجربه های اولتان از اینترنت با ایمیل ها و تبلیغات عجیب و غریب برخورد داشته اید. همه می دانند که اینترنت دنیایی حیرت انگیز و پر از اتفاقات جالب است اما آیا واقعا هر چه در آن گفته می شود حقیقت دارد؟

مسلما خیر. همه ما تبلیغاتی که می گویند شما برنده خودرویی گران قیمت شده اید را دیده ایم یا می دانیم دیدن این مدل آگهی های فریبنده چه احساسی دارد. از همین سو، اتحادیه اروپا پیش قدم شده و در جهت دفاع از حقوق مصرف کنندگان، به کمپانی های فیسبوک، توییتر و گوگل (برای گوگل پلاس) فرمان جلوگیری از نشر این آگهی ها را داده است.

اتحادیه اروپا در بخش اول بیانیه خود گفته که شرکت ها باید در بخش ضوابط خدماتشان، حفاظت از کاربر در برابر کلاهبرداری را بیان دارد. از این جهت، شبکه های اجتماعی باید محتوای تبلیغ شده را از دیگر محتواها جدا نگه دارند تا کاربر به خوبی متوجه تفاوت آن ها شود.

اتحادیه اروپا می گوید که با هر سه شرکت نام برده مذاکره کرده و به آن ها یک ماه فرصت داده تا مشکل مطرح شده را برطرف سازند. در صورت عدم همکاری، این اتحادیه به صورت قانونی با شرکت ها برخورد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی