ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیمیل حالا می تواند ویدیوهای ضمیمه شده در ایمیل ها را استریم کند

گوگل به تازگی تغییراتی کوچک اما کارآمد در جیمیل دسکتاپ به وجود آورده که فرستندگان و گیرندگان ایمیل های حاوی محتویات ویدیویی را تحت تاثیر قرار می دهد؛ از این پس شما می توانید ویدیوهای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

گوگل به تازگی تغییراتی کوچک اما کارآمد در جیمیل دسکتاپ به وجود آورده که فرستندگان و گیرندگان ایمیل های حاوی محتویات ویدیویی را تحت تاثیر قرار می دهد؛ از این پس شما می توانید ویدیوهای الصاق شده در ویدیو را به راحتی در همان صفحه استریم کنید و دیگر لزوماً نیازی به دانلود آن نیست.

محتویات ویدیویی ضمیمه شده در ایمیل ها، کماکان قابل دانلود هستند اما در صورت کلیک روی فایل آنها، نوعی ویدیو پلیر شبیه به یوتوب باز شده و امکان پخش کلیپ، تنظیم کیفیت و سطح صدا مهیا می شود؛ حتی گزینه ای برای استریم ویدیو از طریق کروم کست نیز وجود دارد.

گوگل می گوید که این قابلیت را به دست تمام کاربران سرویس ایمیل خود خواهد رساند اما ممکن است فرآیند عرضه عمومی آن تا بیش از دو هفته به طول بینجامد.

این قابلیت مسلماً به هنگام ارسال ویدیوهای کم حجم از طریق موبایل بسیار کاربردی ظاهر می شود و می تواند در وقت گیرنده ایمیل صرفه جویی کند. با این همه، محدودیت 50 مگابایتی حجم فایل های الصاقی جیمیل، کماکان می تواند دردسرساز باشد و در صورت تمایل به ارسال ویدیوهایی طولانی تر و با کیفیت تر قطعاً با مشکل مواجه خواهید شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی