ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید

راهنمای خرید نوروزی: جذاب ترین گجت ها برای هدیه دادن در آغاز سال ۹۶

سال نو هرگز تنها نیست، همراه خود تازگی می آورد و سبزی؛ اما برای بسیاری دریافت عیدی حتی از سبز شدن تمام شهر هم لذت بیشتری دارد، خصوصاً اگر علاقه مند فناوری باشید و یک ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

سال نو هرگز تنها نیست، همراه خود تازگی می آورد و سبزی؛ اما برای بسیاری دریافت عیدی حتی از سبز شدن تمام شهر هم لذت بیشتری دارد، خصوصاً اگر علاقه مند فناوری باشید و یک گجت جذاب را به عنوان هدیه دریافت کنید.

بر همین اساس فرصت را غنیمت شماردیم تا به بهانه ی آغاز سال 96، جذاب ترین گجت های موجود در بازار را برای هدیه دادن معرفی کنیم. اگر می خواهید یک طرفدار واقعی فناوری را در تعطیلات عید خوشحال کنید، در ادامه ی مطلب با ما باشید.

Xiaomi Mi Portable Electronic Mosquito Repeller

قیمت: 42 هزار تومان

کافی است یکبار در فصل های گرم سال در فضای باز خوابیده باشید تا هرگز اهمیت همراه داشتن یک راه حل مطمئن برای دور کردن پشه ها را فراموش نکنید.

یکی از بهترین راه حل ها برای این منظور پشه کش برقی قابل حمل شیائومی به حساب می آید که با گرم کردن قرص دور کننده ی پشه، شما را از گزند این حشرات نه چندان دوست داشتنی در امان می دارد.

این حشره کش ابعاد بسیار کوچکی دارد و با استفاده از درگاه USB به پاور بانک متصل می شود، در نتیجه به راحتی می توانید آن را در سفرهای نوروزی همراه خود داشته باشید.

Hohner USB Mini Harp

قیمت: 83 هزار تومان

ساز دهنی کوچک هوهنر یکی از جذاب ترین گجت هایی است که دنیای فناوری را به موسیقی پیوند می دهد. این ابزار در حقیقت یک حافظه ی فلش به حساب می آید که در ابعاد جاسوییچی ساخته شده و به راحتی می توانید آن را همیشه همراه داشته باشید.

این سازدهنی مینیاتوری با داشتن 4 سوراخ و 8 قمیش قادر است یک اکتاو کامل از گام «دو ماژور» را اجرا کند.

بدنه ی محصول هوهنر مثل سازهای گران قیمت از استیل ساخته شده است، اما باید توجه داشته باشید که حافظه 8 گیگابایتی دستگاه مبتنی بر USB 2.0 عمل می کند و نباید انتظار داشته باشید به اندازه ی فلش های جدید موجود در بازار سریع باشد.

Datis DB-T18 7000 mAh Solar Power Bank

قیمت: 179 هزار تومان

پاور بانک یکی از اولین راه حل هایی است که برای رفع مشکل کمبود عمر باتری ابزارهای الکترونیکی به ذهن می رسد، اما خود پاور بانک هم برای کمک به ابزارهای دیگر نیاز به شارژ باتری اش دارد.

اگر در مسافرت نوروزی باشید و به پریز برق دسترسی نداشته باشید، حتی پاور بانک هم نمی تواند مشکل شما را حل کند، مگر اینکه پاور بانک مجهز به سلول های خورشیدی تهیه کنید.

پاور بانک داتیس یکی از انواع این محصولات است که قادر است تا 7000 میلی آمپر ساعت انرژی را در باتری خود ذخیره کند. این پاور بانک ضمناً در مقابل آب، ضربه و گرد و قبار مقاوم ساخته شده تا قادر باشد مسافرت های طولانی مدت به نقاط دور دست را بدون نگرانی تحمل کند.

توان خروجی هر درگاه این پاور بانک 25 وات ساعت است و قادر است با شدت 2.1 آمپر، دستگاه های مجهز به فناوری شارژ سریع را شارژ کند. چراغ قوه ی دستگاه هم ویژگی دیگری است که می تواند در سفرهای کمپینگ کاربردی باشد.

Xiaomi ZMI MF855

قیمت: 221 هزار تومان

احتمالاً تا امروز پاور بانک های زیادی دیده باشید؛ مودم های 4G بازار هم تنوع بالایی دارند، اما بعید است مودم 4G دیده باشید که 7800 میلی آمپر ساعت باتری داخلی داشته باشد.

این ویژگی مشکل مصرف بالای باتری اتصال 4G را مرتفع می کند و دستگاه با هر شارژ قادر است تا 54 ساعت به فعالیت خود ادامه دهد که رقم چشم گیری است. اما نکته ی جذاب تر اینکه در صورت تمایل می توانید انرژی باتری دستگاه را مثل پاور بانک برای شارژ ابزارهای دیگر مورد استفاده قرار دهید.

خوشبختانه محصول جذاب شیائومی با وجود اینکه تنها یک درگاه دارد اما از جریان خروجی 2.1 آمپر پشتیبانی می کند، در نتیجه مشکلی برای شارژ سریع ابزارهای مجهز به این قابلیت وجود نخواهد داشت.

پاور بانک و مودم 4G برای بیشتر کاربران جذاب است و هدیه گرفتن آن می تواند هر کسی را خوشحال کند. به شما هم بابت انتخاب چنین محصول جذابی تبریک می گوییم چرا که با پرداخت هزینه ی یک محصول، دو ابزار کاربردی و سودمند تهیه کرده اید.

Merlin Smart Wallet

قیمت: 325 هزار تومان

می گویند گیک ها آنقدر غرق در دنیای فناوری هستند که در دنیای واقعی هوش و حواس چندانی برایشان باقی نمی ماند. اگر شما هم چنین خصوصیتی دارید، کیف پول هوشمند مرلین می تواند برایتان کارساز باشد.

این کیف پول یک ماژول بلوتوث دارد که به تلفن هوشمند شما متصل می شود و تا حدود 45 متر بُرد دارد. اگر فاصله ی شما از کیف پول بیش از حد زیاد شود، موبایل شما در این مورد هشدار می دهد. در صورت گم کردن کیف پول هم کافی است اپلیکیشن موبایل را باز کنید تا آخرین مکانی که کیف پول ثبت کرده را مشاهده کنید.

نکته ی جالب اینکه کیف پول مرلین علاوه بر این به شکل ریموت کنترل دوربین موبایل هم عمل می کند؛ کافی است تلفن هوشمند را در محلی که دوست دارید قرار دهید و به راحتی با فشردن یک دکمه روی کیف پول تان عکاسی کنید.

Merlin Solar Car Sun Shade With Fan

قیمت: 340 هزار تومان

هرچه هوا بیشتر به سوی گرمی می رود، دعای خیر بیشتری هم به روح اجداد مخترع آفتاب گیر شیشه ی خودرو حواله می شود. کافی است یکبار سوار شدن به خودرویی که چند ساعتی بدون آفتاب گیر زیر تابش خورشید پارک بوده را تجربه کرده باشید تا به اهمیت این ابزار پی ببرید.

اما شرکت مرلین تلاش کرده از این هم فراتر رود و به کمک فناوری، عملکرد این ابزار بسیار ساده را بهبود دهد. آفتاب گیر مبتکرانه ی مرلین برای این منظور به 2 فن مجهز شده که نیروی آنها از طریق سلول های خورشیدی موجود روی آفتابگیر تامین می شود و قادر است دمای داخل اتومبیل را حدود یک سوم کاهش دهد.

اگر می خواهید با استفاده از فرصت تعطیلات عید با خودروی شخصی به مناطق گرمسیر مسافرت کنید، همراه داشتن این ابزار خلاقانه می تواند مسافرت دلپذیر تری برای شما به ارمغان آورد.

Osmo Game Pack

قیمت: 350 هزار تومان

عیدی گرفتن کوچک و بزرگ بر نمی دارد و همه را خوشحال می کند، اما حتماً شما هم هنگام دید و بازدید با چهره ی کودکانی کم سن و سال مواجه شده اید که اسکناس سبز رنگی در دست دارند و نمی دانند باید با آن چکار کنند (البته اگر پیشتر توسط والدین ثبت و ضبط نشده باشد).

پکیج بازی اوسمو یکی از بهترین گجت هایی است که نه تنها دریافت کننده ی 5 سال به بالا را به مراتب بیشتر از پول نقد خوشحال می کند، بلکه می تواند ضمن بازی، به کمک فناوری مهارت های وی را نیز افزایش دهد.

در این پکیج بازی های مختلفی مثل تصویرسازی و جمله سازی به زبان انگلیسی وجود دارد که البته برای انجام آنها لازم است یک آیپد روی پایه ی نگهدارنده ی دستگاه قرار دهید.

گفتنی است که پکیج های اوسمو متفاوت هستند و با پرداخت رقم های مختلف بازی های متفاوتی را به دست خواهید آورد، از جمله بازی Coding که کودکان کم و سن سال را به شکلی جذاب با دنیای برنامه نویسی آشنا می کند.

Port Designs Go LED Backpack

قیمت: 399 هزار تومان

با خرید کوله پشتی چراغ دار Port Designs نه تنها کاربران علاقه مند به دوچرخه و اسکیت سواری را خوشحال می کنید، بلکه امنیت آنها را هم هنگام انجام فعالیت ورزشی در شب افزایش خواهید داد.

این کوله پشتی یک ریموت کنترل کوچک دارد که داخل جیب یا روی فرمان دوچرخه قرار می گیرد و قادر است 4 حالت راهنمای چپ، راست، توقف و خطر را با چراغ های LED خود نمایش دهد.

برد چراغ های LED تا 250 متر می رسد و گنجایش این کوله ی یک کیلوگرمی هم 35 لیتر در نظر گرفته شده که برای همراه داشتن خرده ریزهای مورد نیاز هنگام دوچرخه یا اسکیت سواری به خوبی کفایت می کند.

شرکت سازنده یک پوشش ضد آب هم برای کوله پشتی در نظر گرفته که هنگام بارندگی می توانید آن را استفاده کنید. خوشبختانه چراغ های LED دستگاه از پشت این پوشش قابل مشاهده خواهند بود.

 

در پایان گفتنی است که اگر به خرید هدایای ارزان قیمت تری تمایل داشته باشید، توصیه می کنیم راهنمای نوروزی خرید گجت های ارزان قیمت دیجیاتو را مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohammad_reza_hosseini_pur
    mohammad_reza_hosseini_pur | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    عیدی گرفتن کوچک و بزرگ بر نمی دارد و همه را خوشحال می کند، اما حتماً شما هم هنگام دید و بازدید با چهره ی کودکانی کم سن و سال مواجه شده اید که اسکناس سبز رنگی در دست دارند و نمی دانند باید با آن چکار کنند (البته اگر پیشتر توسط والدین ثبت و ضبط نشده باشد).? ? ? ? ?

  • behnam777
    behnam777 | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    سینا ،قبار غبار

  • behrad mohseni
    behrad mohseni | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

    خیلی جالب بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی