ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلیس هامبورگ با خرید 900 موبایل لومیا، این برند را زنده نگه می دارد

برند لومیا برای موبایل های مبتنی بر ویندوز، چند وقتی است که دچار مشکلات فراوان شده است. از زمان معرفی آخرین مدل لومیا، نزدیک به 18 ماه می گذرد و قدرتمندترین موبایل ویندوزی به دست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

برند لومیا برای موبایل های مبتنی بر ویندوز، چند وقتی است که دچار مشکلات فراوان شده است. از زمان معرفی آخرین مدل لومیا، نزدیک به 18 ماه می گذرد و قدرتمندترین موبایل ویندوزی به دست HP تولید شده است. اما حالا برخی از مراجع قانونی به ویندوز 10 موبایل، لومیا و پلتفرم فراگیر ویندوز روی آورده تا بتوانند در وقتی که صرف کاغذبازی ها می شود صرفه جویی کنند. هرچه زمان کمتری صرف کاغذبازی شود، زمان بیشتری صرف کارهای پلیسی واقعی خواهد شد.

به عنوان مثالی بارز بر این مسئله، پلیس هامبورگ اخیراً 900 موبایل لومیا را با قیمت 100 هزار یورو یا 107 هزار دلار تهیه کرده است. پلتفرم فراگیر ویندوز نیز به بهره وری هرچه بیشتر پلیس ها کمک خواهد کرد چرا که گزارش ها از این پس به صورت دیجیتالی وارد شده و مستقیماً به دیتابیس پلیس این شهر انتقال می یابند.

ویندوز 10 موبایل مطمئناً پلتفرمی عالی برای نیروهای پلیس به شمار می رود چرا که مسلماً دغدغه های مشتریان عادی مانند عدم عرضه برخی اپلیکیشن ها روی این سیستم عامل برای آنها دردسرساز نمی شود. به هرحال بعید است که نیروی پلیس به دنبال نصب اپلیکیشن پیام رسانی باشد که قبلاً روی اندروید و iOS عرضه شده اما راهش را به ویندوز 10 باز نکرده است.

در نهایت گفتنی است که بنابر گزارش ها، کمپانی اچ پی مشغول تولید مدلی ارزان قیمت تر از موبایل هوشمند Elite x3 است که از قابلیت های مولتی تسکینگ بهره مند بوده و احتمالاً می تواند برای پلیس هامبورگ گزینه ای ایده آل باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    منم یه 520 داشتم،الان هم داره کار میکنه!عجب گوشی خرجونی بود!یادمه روش آسفالت 8 بازی میکردم،ولی خوب پشتیبانی نشد منم گذاشتمش کنار. خلاصه خدا بیامرزه ویندوز موبایل رو فکر نکنم بتونه برگرده...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی