ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پیش به سوی سفرهای نوروزی؛ معرفی اپلیکیشن های ضروری برای جهانگردی

کم کم نوروز از راه می رسد و وقت آن رسیده تا چند روزی هم که شده کار را کنار بگذاریم و به دور از مشغله های فکری هر روزه کمی نیز به خودمان فکر کنیم. هر انسانی ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

کم کم نوروز از راه می رسد و وقت آن رسیده تا چند روزی هم که شده کار را کنار بگذاریم و به دور از مشغله های فکری هر روزه کمی نیز به خودمان فکر کنیم. هر انسانی مطمئناً پس از ماه ها تلاش سخت و طاقت فرسا به چند روزی استراحت در کنار خانواده نیاز دارد.

آغاز سال نو برای خیلی ها فرصت مناسبی ایجاد می کند تا از شهر و دیار خود دور شده و به مکان های جدید سرک بکشند. در این دوران نه درس و مشقی وجود دارد که بهانه آن را بگیرید و نه مسئولیتی که نگرانش باشید. اگر از جمله مسافران نوروزی به خارج کشور هستید پس مطلب امشب را از دست ندهید.

به بهانه فرا رسیدن سال جدید بر آن شدیم تا اپلیکیشن هایی که ممکن است از شروع تا پایان سفر به کارتان بیاید را برای شما کاربران همیشگی دیجیاتو معرفی کنیم. امیدواریم ضمن تجربه سفری مطلوب، سالی پربار را درکنار خانواده تجربه کنید. از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

انتخاب مقصد سفر

TripAdvisor

TripAdvisor قطعاً یکی از هوشمندترین راهنماهای شما در سفرهای نوروزی است. به وسیله این اپلیکیشن می توانید همانند Sawrm نقد و بررسی و تصاویر ثبت شده توسط کابران این اپلیکیشن را در مورد سایر مراکز تفریحی بخوانید و ببینید. همچنین TripAdvisor پا را فراتر گذاشته و از طریق آن قادر هستید به رزرو آنلاین هتل و خرید بلیت هواپیما بپردازید و دیگر نگران این چنین مسائل سفر نباشید. اپلیکیشن فوق جستجوی مراکز تفریحی و خدماتی را با اتکا بر سیستم GPS انجام می دهد.

TripAdvisor Hotels Flights

TripAdvisor Hotels Flights

سازنده: TripAdvisor LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 81.7 / 42.8 / 45.6 مگابایت زبان:

Triposo

کاربران و دیگر مسافران نوروزی از طریق اپلیکیشن Triposo می توانند سفرنامه خود را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارند. با اپلیکیشن مورد نظر قادر هستید با دانلود راهنمای تدوین شده برای شهرها و کشورها از آن ها در حالت آفلاین استفاده و به گشت و گذارد بپردازید. Triposo همچنین پیشنهاداتی را براساس مکانی که در آن قرار دارید و جزئیاتی مانند آب و هوا و نقشه منطقه را به صورت لحظه ای در اختیار کاربران قرار می دهد.

Triposo

Triposo

سازنده: Triposo Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 129 / 35.8 مگابایت زبان:

گردشگری

آیا پیدا کردن مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات به یکی از دغدغه های اصلی شما تبدیل شده است؟ در اپلیکیشن گردشگری هزاران مطلب گردشگری در دسته بندی های مختلف وجود دارد که به صورت روزانه به روز رسانی می شود. در بخش ایرانگردی و جهانگردی اطلاعات مفید و کاملی چون جاذبه های توریستی، اماکن گردشگری و غذاهای مختلف هر منطقه برای کاربران قرار داده شده است. یکی از مزایای اپلیکیشن فوق رایگان بودن تمامی امکانات آن است.

گردشگری

گردشگری

سازنده: برترینها قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 5.4 / 3 مگابایت زبان:

رزرو محل اقامت و خرید بلیط هواپیما

Skyscanner

با پیشرفت تکنولوژی به جای آن که وقت خود را تلف کنید و به آژانس های هواپیمایی بروید، قادر هستید با چند کلیک ساده بلیت هواپیمای خود را رزرو کنید. در رابطه با همین موضوع اپلیکیشنی چون Skyscanner با مقایسه میلیون ها پرواز در سراسر دنیا، بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب ها را برای شما فراهم می نماید. قابلیت فیلتربندی جستجوها بر اساس قیمت، زمان بندی، کلاس هواپیما و... یکی از دوست داشتنی ترین ویژگی های اپلیکیشن فوق به شمار می رود.

Skyscanner

Skyscanner

سازنده: Skyscanner Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 98.6 / 14.7 / 3.7 مگابایت زبان:

Airbnb

Airbnb از یک سو برای مالکان و از سوی دیگر برای مشتریان مزیت های جذابی را به همراه دارد. مالکان می توانند از طریق این اپلیکیشن فهرست مکان های خود را مدیریت نمایند، از آن برای اجاره مکان استفاده کنند و مهم تر از همه پیش از این عمل به صحبت با مستأجرانشان بپردازند. مشتریان نیز قادر هستند بین 34 هزار شهر، مقصد خود را تعیین نموده و از بین 450 هزار مکانی که در این شهرها قرار دارد، یکی را با توجه به شرایط موجود برای اقامت برگزینند.

رایگان

رایگان

سازنده: Airbnb, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 231 / 53.1 مگابایت زبان:

Couchsurfing

Couchsurfing شبکه اجتماعی متشکل از میلیون ها نفر است که همگی از طرفداران پر و پا قرص سفر هستند. در این اپلیکیشن می توانید علاوه بر پیدا کردن میزبان مناسب خود در اقصی نقاط دنیا، تصاویری که از سفرتان ثبت نموده اید را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. Couchsurfing هزینه های اقامتی تان را در هتل ها کاهش داده و در عوض شما را با دوستان جدیدی که در مکان های خود پذیرای تان هستند آشنا می سازد.

Couchsurfing

Couchsurfing

سازنده: .CouchSurfing Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 114 / 6.8 مگابایت زبان:

تی چارتر

معمولاً اگر از مسافران دست و دلباز نباشید همیشه به دنبال کاهش هزینه ها هستید. از این رو فکر می کنیم که اپلیکیشن تی چارتر بتواند به شما در این امر کمک کند. اپلیکیشن فوق که به عنوان موتور جستجوگر بلیت هواپیما عمل می کند، اطلاعات تمامی پروازهای چارتر داخلی و خارجی را با امکان مقایسه به صورت آنلاین در اختیار کاربران می گذارد. در صورتی که به دنبال ارزانترین و یا نزدیک ترین زمان پروازی هستید، تی چارتر به کارتان خواهد آمد.

تی چارتر

تی چارتر

سازنده: تی چارتر قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.2 مگابایت زبان:

مسیریابی و یافتن جاذبه های توریستی

Citymapper

اگر از مسافرانی هستید که از مقصد خود و راه های ارتباطی آن اطلاعات چندانی ندارید، Citymapper می تواند به یکی از همراهان مطمئن شما تبدیل شود. یکی از ویژگی های مورد توجه این اپلیکیشن آن است که بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از جمله تأخیر قطارهای شهری، نقص فنی وسایل نقلیه و مواردی از این دست به سرعت به روز رسانی می شود. Citymapper اطلاعات 30 شهر بزرگ دنیا را در اختیار شما قرار داده و یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای مسافران به شمار می رود.

Citymapper

Citymapper

سازنده: Citymapper Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 146 / 12.2 مگابایت زبان:

Foursquare

Foursquare تصورتان را از شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و... تغییر می دهد. این شبکه اجتماعی بر اساس سیستم GPS کار می کند و قادر است مکان هایی که رفته اید را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد. به این ترتیب می توانید از این اپلیکیشن به عنوان یک منبع عظیم اطلاعات برای آشنایی بیشتر با مکان های گردشگری استفاده کنید. کافیست علاقه مندی های خود را به Foursquare بگویید و اجازه دهید تا این برنامه بیشتر شما را بشناسد. اپلیکیشن فوق قطعاً یکی از ملزومات سفرتان به شمار می رود.

Foursquare

Foursquare

سازنده: Foursquare قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 76.4 / 15.9 / 10 مگابایت زبان:

World Around Me

بسیاری از مسافران پس از رسیدن به مقصد خود، از مکان های تفریحی و گردشگری آن منطقه اطلاعات چندانی ندارند. در رابطه با همین موضوع وجود دستیاری پخته به شدت احساس می شود. World Around Me به شما اجازه می دهد تا مکان های تفریحی و گردشگری را در مناطق مختلف به سادگی پیدا و درباره آن ها اطلاعات کسب کنید. همچنین اپلیکیشن فوق می توانید محل مکان های ضروری که ممکن است در طول سفرتان به آن ها احتیاج پیدا کنید را روی نقشه به صورت دقیق نمایش دهد.

World Around Me

World Around Me

سازنده: WT InfoTech قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 1.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 49.8 / 7.2 مگابایت زبان:

ایمنی و ضروریات سفر

Uber

Uber یکی از قدرتمندترین مسیریاب ها برای تشخیص درست مسیر است. اما این تمام ماجرا نیست؛ در واقع مسیریابی تنها بخشی از سفر شما را تشکیل می دهد و بخش دیگر به نحوه رسیدن به مقصد ارتباط دارد. با استفاده از Uber می توانید تنها با یک کلیک خودرویی را برای رسیدن به مقصدتان کرایه و در مقابل هزینه را به صورت نقدی و یا آنلاین پرداخت نمایید. اپلیکیشن فوق در بیش از 500 شهر دنیا به ارائه خدمات می پردازد و گزینه مقرون به صرفه ای برای حمل و نقل شهری محسوب می شود.

Uber

Uber

سازنده: .Uber Technologies, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 220 / 17 مگابایت زبان:

TripWhistle Global SOS

شاید برای تان جالب باشد بدانید که 196 کشور در جهان با بیش از 70 شماره اضطراری مختلف وجود دارد. متأسفانه به خاطر سپردن این میزان شماره کار هر کسی نیست. اینجاست که TripWhistle Global SOS به کمک تان آمده و خودی نشان می دهد. اپلیکیشن فوق قادر است موقعیت شما را برای کمک به مسیریابی نیروهای امدادی به صورت دقیق روی نقشه نشان دهد. همچنین می توانید علاوه بر مشاهده شماره های اضطراری هر کشور، به صورت مستقیم با آن ها تماس بگیرید.

TripWhistle Global SOS

TripWhistle Global SOS

سازنده: IBM developerWorks قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 39.5 مگابایت زبان:

OpenSignal

OpenSignal به شما کمک می کند تا انواع شبکه های GSM, CDMA, 4G, 3G, 2G و WiFi را پیدا کرده و با یافتن بهترین سینگال، سرعت دریافت اطلاعات را بهبود ببخشید. با استفاده از این برنامه می توایند سیگنال های اطراف خود را ردیابی کرده، به کمک ابزار تست سرعت آن به ارزیابی و مقایسه شبکه های مختلف بپردازید و در نهایت به قوی ترین شبکه موجود متصل شوید.

OpenSignal

OpenSignal

سازنده: OpenSignal, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 11.6 / 4.5 مگابایت زبان:

ارتباط با مردم دیگر کشورها

Google Translate

گوگل همیشه سعی داشته است در هر زمینه ای بهترین ها را ارائه دهد، از نقشه گسترده آن بگیرید تا ترجمه زبان های مختلف. در این راه پایگاه داده عظیم آن نیز به کمکش آمده و سبب شده است تا در این امر تا حد زیادی موفق باشد. گوگل ترنسلیت را دیگر همه می شناسند. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید متن ها و کلمات خود را به زبان های زنده دنیا ترجمه کرده و از این طریق با مردم دیگر کشورها ارتباط برقرار کنید. قابلیت های فراوان این برنامه از جمله توانایی ترجمه متون داخل تصاویر نیز به شدت به محبوبیت آن در بین کاربران سراسر جهان کمک کرده است.

Google Translate

Google Translate

سازنده: .Google, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 64.5 / 12.8 مگابایت زبان:

مدیریت مخارج سفر

Spendee

اگر منابع مالی در طول سفر برای تان مهم است پس مدیریت و نظم هزینه ها باید از اهمیت فراوانی برایتان برخوردار باشد. Spendee اپلیکیشنی قدرتمند در زمینه مدیریت منابع مالی است که به کاربر اجازه تجزیه و تحلیل دقیق درآمد ها را می دهد. اپلیکیشن مذکور با اتصال به حساب های بانکی و پیگیری هزینه ها قادر است اطلاعات به دست آمده را به صورت اینفوگرافی برای مخاطب به نمایش در آورد. Spendee از ارزهای مختلف پشتیبانی کرده و به شما اجازه ایجاد حساب مشترک برای خانواده را نیز می دهد.

Spendee

Spendee

سازنده: CLEEVIO s.r.o قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 56.6 / 6.9 مگابایت زبان:

XE Currency

در طول سفر خود به کشورهای خارجی مطمئناً به یک مبدل ارز نیاز پیدا خواهید کرد. XE Currency جزو اپلیکیشن هایی است که در این زمینه به شما کمک می کند. خوشبختانه این برنامه از واحد پول ایران و تبدیلات ریالی پشتیبانی کرده، تغییرات ارزی را روی نمودار نشان می دهد و امکان استفاده از ویجت را برای کاربران اندروید محیا می سازد. ضمناً بد نیست بدانید که برای به روز رسانی آخرین نرخ هر کدام از ارزهای موجود باید به اینترنت متصل باشید.

XE Currency

XE Currency

سازنده: .XE.com Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 48.5 / 0.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی