ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرهایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سه رنگ مشکی، خاکستری و نقره ای

ایوان بلس، افشاگر مشهور صنعت تکنولوژی اخیراً در توییتی تازه، رندرهایی از دو موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ را در رنگ های مختلف منتشر کرده است؛ رنگ هایی که ظاهراً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

ایوان بلس، افشاگر مشهور صنعت تکنولوژی اخیراً در توییتی تازه، رندرهایی از دو موبایل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ را در رنگ های مختلف منتشر کرده است؛ رنگ هایی که ظاهراً با نام های مشکی آسمانی، خاکستری ارکیدی و نقره ای قطبی شناخته می شوند. به گفته بلس، این رنگ ها در تاریخ 29 مارس (9 فروردین ماه) به همراه پرچمداران تازه سامسونگ رونمایی می شوند.

بعد از افشای این تصاویر، بلس یکبار دیگر حساب کاربری خود در توییتر را به دست گرفت و از قیمت گذاری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در اروپا پرده برداشت. به زعم وی، گلکسی اس 8 با قیمتی معادل 799 یورو (859 دلار) و گلکسی اس 8 پلاس با برچسب قیمت 899 یورو (967 دلار) به دست مشتریان خواهند رسید.

با توجه به آخرین شایعات و گزارشات تایید نشده از سوی سامسونگ، گلکسی اس 8 به همراه نمایشگر سوپر امولد 5.8 اینچی با رزولوشن 1440x2960 به بازار عرضه می شود و چیپست های اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835، سوخت رسانی به آن را برعهده دارند. از دیگر مشخصات دستگاه نیز می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در همین حال، گلکسی اس 8 پلاس از نظر مشخصات تفاوت چندانی با برادر کوچکتر خود نداشته و صرفاً اندازه نمایشگر آن به 6.2 اینچی و ظرفیت باتری به 3500 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • B-h Ch
    B-h Ch | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

    بسیار زیبا هستن

  • B-h Ch
    B-h Ch | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

    بسیار زیباست

  • pine
    pine | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

    باباااا دیگه انقد افشا شد احساس میکنم گوشی رو خریدم چن سالی هم استفاده کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی