ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی احتمالاً مشغول توسعه موبایل اکسپریا L1 است

بنابر لیستی تازه از موبایل هایی که جواز لازم را برای حضور در کشور روسیه دریافت کرده اند، سونی مشغول توسعه موبایلی به نام اکسپریا L1 است. سونی تا به این جای کار طی سال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بنابر لیستی تازه از موبایل هایی که جواز لازم را برای حضور در کشور روسیه دریافت کرده اند، سونی مشغول توسعه موبایلی به نام اکسپریا L1 است. سونی تا به این جای کار طی سال جاری میلادی، چهار دستگاه معرفی کرده؛ اکسپریا XZ و XZ Premium که هر دو پرچمداران ژاپنی ها به شمار رفته و دو مدل اکسپریا XA1 و XA1 Ultra که در نقش میان رده های کمپانی ظاهر می شوند.

استفاده از نام اکسپریا L1 ممکن است بسیار عجیب به نظر برسد، اما این اولین باری نیست که سونی اسمارت فونی با پسوند L روانه بازار می کند و پیشتر طی سال 2013 شاهد اکسپریا L بوده ایم. این دستگاه، میان رده ای نه چندان متفاوت با همتایان خود در بازار بود که البته به لطف بدنه پشتی خمیده اش، از طراحی منحصر به فردی نسبت به سایر محصولات سونی بهره می برد.

با توجه به لیست مورد اشاره، تشخیص اینکه دستگاه در کدام دسته بندی از موبایل های هوشمند جای می گیرد اندکی سخت است؛ اما با توجه به پیشینه سری L، احتمالاً باید دوباره منتظر میان رده ای متفاوت باشیم.

اما در حال حاضر، تنها باید به گمانه زنی بسنده کرد و نمی توان از هیچ چیز به طور قطع اطمینان داشت. اگر قرار باشد که اکسپریا L1 در نقش مدل تازه سری اکسپریا L ظاهر شود، مشاهده میزان مانور تبلیغاتی سونی روی آن بسیار جالب خواهد بود. گفتنی است که با توجه به دریافت جوازهای لازم در کشور روسیه، احتمالاً در آینده ای بسیار نزدیک خبرهای بیشتری درباره آن خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • pine
    pine | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

    جانه اجدادت این اسم اکسپریا رو رها کن

  • Hamed غفوری
    Hamed غفوری | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

    معرفی هم شد ?

  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

    معرفی شد داداچ
    عقبی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی