ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۸ مجهز به دکمه اختصاصی فراخوانی بیکسبی خواهد بود

تا به امروز شایعات متعددی منتشر شده که حکایت از همراهی بیکسبی (دستیار دیجیتالی سامسونگ با بهره گیری از هوش مصنوعی) و گلکسی اس ۸ داشته اند و حتی می توان گفت که حجم این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

تا به امروز شایعات متعددی منتشر شده که حکایت از همراهی بیکسبی (دستیار دیجیتالی سامسونگ با بهره گیری از هوش مصنوعی) و گلکسی اس ۸ داشته اند و حتی می توان گفت که حجم این شایعات در قیاس با اطلاعات لو رفته از سخت افزار پرچمدار یاد شده بیشتر بوده اند.

در هر حال، این روزها هوش مصنوعی بیشتر از هر زمان دیگری در کانون توجه قرار دارد و سامسونگ هم نمی خواهد که از گوگل اسیستنت، کورتانا، الکسا و سیری عقب بماند.

به همین خاطر نیز شرکت کره ای چندی قبل برخی از موفق ترین نام های حوزه هوش مصنوعی را خریداری کرد که از آن جمله می توان به Viv اشاره نمود. از طرفی، با استناد به تصاویر به دست آمده از این موبایل می توان حدس زد که گلکسی اس ۸ دکمه ای اختصاصی برای فعال کردن بیکسبی دارد.

طبق شایعات قبلی تصمیم سامسونگ برای افزودن دکمه فیزیکی به این پرچمدار جدی است و حتی گفته می شد که این دکمه صرفا برای راه اندازی بیکسبی در نظر گرفته خواهد شد. سامسونگ نیز در بیانیه خبری اش برای معرفی این دستیار اعلام کرده بود که قابلیت کنترل تمامی عملیات های مربوط به اینترفیس تاچ را دارد.

در همین راستا امروز رسانه های کره ای وجود دکمه فیزیکی اختصاصی برای بیکسبی روی گلکسی اس ۸ را تایید کردند اما مدعی شدند که این دکمه در آغاز صرفا نقش نوعی میانبر را ایفا می کند چراکه سامسونگ هنوز هم در حال همگام سازی Viv با عملیات های بخش موبایل خودش است.

البته روش است که غول فناوری کره ای حتما در نیمه نخست امسال با ارائه یک آپدیت نرم افزاری پشتیبانی از بیکسبی را به این دکمه اضافه خواهد کرد. اگر این مساله صحت داشته باشد شایعات قبلی دال بر اینکه پرچمدار مذکور در ابتدا به نسخه پیشرفته ای از S Voice مجهز می شود نیز تایید می گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    داداچ یه چیز جدید بگو مثلا بگو پرواز میکنه ???

  • Shahriar15
    Shahriar15 | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    ??دمت گرم دیجی خوب اخبار رو میرسونی

مطالب پیشنهادی