ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ارزان ترین نسخه آیپد با ابعاد ۹.۷ اینچ را معرفی کرد

همانطور که چندی قبل در خبرها خواندید اپ استور برای ساعاتی از دسترس خارج شده بود که این مساله طبق سنوات گذشته حکایت از معرفی قریب الوقوع محصولات جدید از سوی اپل داشت. حالا گمانه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۰

همانطور که چندی قبل در خبرها خواندید اپ استور برای ساعاتی از دسترس خارج شده بود که این مساله طبق سنوات گذشته حکایت از معرفی قریب الوقوع محصولات جدید از سوی اپل داشت.

حالا گمانه زنی ها رنگ واقعیت به خود گرفته اند چراکه دقایقی قبل کمپانی کالیفرنیایی با ارائه محصولی تازه خانواده تبلت های خود را ساده سازی نمود. این شرکت از یک آیپد جدید ۹.۷ اینچی (البته ایر ۳ نه) رونمایی کرد که به لحاظ ظاهری شبیه به دیگر اعضای این خانواده به نظر می رسد اما بخش داخلی آن دستخوش تحولات قابل توجهی شده است.

توان پردازشی این نسخه از آیپد را چیپست اندک قدیمی اما پرسرعت A9 تامین می کند

توان پردازشی این نسخه از آیپد را چیپست اندک قدیمی اما پرسرعت A9 تامین می کند و ظرفیت ذخیره سازی آن نیز نسبت به Air 2 دوبرابر شده: بدان معنا که علاقمندان می توانند از میان دو گزینه با ظرفیت های ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایتی یکی را انتخاب نمایند.

این آیپد با ابعاد متوسط خود به نمایشگری روشن تر مجهز شده هرچند که رزلوشن آن همچنان مانند نسخه قبلی یعنی برابر با ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل است.

دوربین های آیپد جدید نیز مانند نسل قبلی اش است که عبارتند از یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۱.۲ مگاپیکسلی FaceTime.

در مورد قیمت این آیپد هم باید بگوییم که نسخه ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۳۲۹ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی اش هم با قیمت ۴۵۹ دلار قابل خریداری است که این ارقام برای آیپدهای میان رده پایین ترین تا به امروز محسوب می شود و در نتیجه می توان اینطور اظهار نمود که با یک گجت اقتصادی دیگر از سوی شرکت کالیفرنیایی روبرو هستیم.

برای آنکه درک بهتری از این مساله داشته باشید باید بگوییم که آیپد مینی ۴ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی در حدود ۳۹۹ دلار دارد و متاسفانه نسخه ارزان تری از آن تا به امروز در بازار موجود نبوده. اما با ارائه این محصول اپل تا حدودی خلاء موجود را از میان خواهد برداشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی