ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل برتر اپل در سال 2017 شباهت زیادی به آیفون اولیه خواهد داشت

تحلیلگران صنعت موبایل در گفتگو با وب سایت کره ای ETNews اظهار داشتند آیفون برتر سال 2017 از طراحی مشابه با نمونه اصلی برخوردار خواهد بود. این وب سایت می گوید اپل از طراحی «قطره ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

تحلیلگران صنعت موبایل در گفتگو با وب سایت کره ای ETNews اظهار داشتند آیفون برتر سال 2017 از طراحی مشابه با نمونه اصلی برخوردار خواهد بود. این وب سایت می گوید اپل از طراحی «قطره آب» (water drop design) بهره می گیرد که نوعی ادای دین به آیفون اصلی به شمار می رود، دستگاهی که طراحی ملایم تر و بدنه ای خمیده تر از مدل های کنونی داشت.

این منابع خبری می گویند اپل از مواد شیشه ای سه بعدی در پشت بدنه آیفون 8 استفاده خواهد کرد، که شباهت زیادی به لبه های گرد اسمارت فون اولیه این کمپانی دارد. البته این دستگاه با نمایشگر 5.8 اینچی در مقایسه با نخستین آیفون بسیار بزرگ تر خواهد بود، اما طبیعیست که با محصولی باریک تر و ظریف تر مواجه می شویم.

«شیشه سه بعدی» در چهار گوشه پنل پشتی آیفون 8 با خمیدگی بالا، تفاوت آشکاری با روند طراحی کنونی این کمپانی دارد که از زمان عرضه آیفون 4 با سطوح تخت در طرفین آغاز شده و تا جدیدترین محصول آنها یعنی آیفون 7 ادامه یافته.

اپل پیش از این از بدنه آلومینیومی و پلاستیکی با خمیدگی بالا در موبایل اصلی خود استفاده کرده و سپس در آیفون 3G کاملاً به پلاستیک روی آورد. با این حال اگر شایعات کنونی صحت داشته باشند، آیفون 8 با بدنه ای تمام شیشه ای در پشت عرضه می شود.

گفتنیست منبع خبری فوق تأیید کرده که اپل در این محصول ویژه از نمایشگر OLED تقریباً مسطح استفاده می نماید که شباهتی به پنل های خمیده گلکسی اس 7 اِج ندارد. با این حال، هنوز هیچ خبر رسمی یا موثقی در مورد طراحی آیفون 8 وجود ندارد و همه شایعات کنونی را باید گمانه زنی های تحلیلگران و ایده پردازان صنعت موبایل دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

    اين هم داشته باشيد

مطالب پیشنهادی