ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آغاز به کار سرویس اکسپرس نیسان؛ تعهد خدمات سیار در 24 ساعت شبانه روز

وسعت کشورمان به همراه گستردگی جاده های اصلی و رسم زیبای مسافرت در تعطیلات نوروز باعث شده که برخی هموطنان همواره نگران بروز مشکلات فنی در سفر و عدم دسترسی به خدمات مربوطه باشند. اما ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

وسعت کشورمان به همراه گستردگی جاده های اصلی و رسم زیبای مسافرت در تعطیلات نوروز باعث شده که برخی هموطنان همواره نگران بروز مشکلات فنی در سفر و عدم دسترسی به خدمات مربوطه باشند.

اما به لطف رقابتی تر شدن بازار خودرو کشور و فعالیت برند های معتبر جهانی، کیفیت خدمات امدادی نیز به تدریج در حال بهبود است و برخی شرکت های پیشرو در زمینه مشتری مداری تمهیدات ویژه ای را در خصوص خدمات امدادی در سفرهای بین راهی اندیشیده اند.

 شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده عرضه خودروهای نیسان در ایران با همکاری کانون جهان گردی اتومبیل رانی، برنامه ویژه ای را برای خدمت رسانی به مشتریان خود تدارک دیده است که پس از ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته فرشید کریمی مهر مدیر خدمات پس از فروش جهان نوین آریا، این خدمات شامل اعزام امدادگر (به صورت شبانه‌روزی)، رفع عیب در محل توقف خودرو، حمل خودرو در شهر و جاده، تعویض لاستیک پنچر یا زاپاس، سوخت‌رسانی (اتمام بنزین درسطح شهر و جاده‌ها)، اتصال باطری به باطری و تعویض باطری می‌شود که تا دو سال برای مشتریان این شرکت رایگان است.

مرکز پیام جهان نوین آریا با شماره تماس ۸۹۰۹ (کد ۰۲۱) به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی فنی به مشتریان و در صورت نیاز، ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادی با استفاده از ناوگان امدادخودرو کانون جهانگردی و ایرانگردی خواهد بود.

همچنین در ایام تعطیلات نوروز مراکز خدمات پس از فروش جهان نوین آریا در شهر های تهران، اصفهان، شیراز، بابل، یزد، کرمان، تبریز، گرگان و مشهد آماده خدمات رسانی به خودروهای نیسان خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی