ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازپرداخت بی قید و شرط وجه، راهکار احتمالی سامسونگ برای رفع نگرانی خریداران گلکسی اس 8

از وقوع تراژدی نوت ۷ تا به امروز زمان زیادی گذشته و این خاطره تلخ حالا به تدریج به دست فراموشی سپرده می شود. با این همه، کاربران این روزها اهمیت بیشتری به ایمنی و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

از وقوع تراژدی نوت ۷ تا به امروز زمان زیادی گذشته و این خاطره تلخ حالا به تدریج به دست فراموشی سپرده می شود. با این همه، کاربران این روزها اهمیت بیشتری به ایمنی و امنیت موبایل خود می دهند و در انتخاب و خرید این گجت سخت گیر تر شده اند.

سامسونگ نیز برای آنکه انتخاب را برای کاربران ساده تر نماید و اطمینان خاطر لازم را از بابت خرید پرچمدار آتی اش به خریداران بدهد ظاهرا برنامه های ویژه ای دارد.

همراستا با موج خبرها و تصاویر لو رفته از موبایل گلکسی اس ۸ سامسونگ، چندی قبل وبسایت اینوستور گزارشی را منتشر کرد و در آن مدعی شده که این کمپانی احتمالا امکان بازپرداخت بی قید و شرط وجه تا چندماه بعد از خرید را در اختیار خریداران این اسمارت فون قرار خواهد داد.

البته روشن است که علت تصمیم شرکت کره ای جلوگیری از ایجاد خسارت های بیشتر در واحد موبایل آن بوده با این همه روشن است که مورد استقبال کاربران کاربران قرار خواهد گرفت.

در هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد علاقمندان به پرچمدار مورد بحث در بازه زمانی طولانی تری می توانند این دیوایس را تست کنند که این امکان برای مشکل پسندان یا آنها که از بابت ایمنی موبایل نگران هستند بسیار خوب است.

در این گزارش همچنین اشاره ای هم به بیکسبی شده که ظاهرا در ابتدای امر به گلکسی اس ۸ نخواهد آمد و دستگاه بعد از دریافت آپدیت نرم افزاری در نیمه نخست سال می تواند از آن استفاده  کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    چقدر اس 8 رو تبلیغ می کنید

  • ناصر
    ناصر | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    احتمال بازپرداخت

  • seyed_mohammad1379
    seyed_mohammad1379 | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    دوستان گروه زديم براي دوست داران موبايل از همه سايتا داريم جمع ميشيم جوين شيد
    yon.ir/7BJYA

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی