ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک به آیفون 7 پلاس قرمز رنگ [تماشا کنید]

دیروز اپل به صورت رسمی آیفون 7 و مدل پلاس آن را به رنگ قرمز معرفی کرد که عضوی از خانواده محصولات (PRODUCT(RED محسوب می شوند و حاصل همکاری درازمدت این کمپانی با نهاد (RED) هستند.

امروز یکی از کاربران یوتوب به نام «مارکوس براونلی» این موبایل سفارشی را به دست آورده و عملیات جعبه گشایی و نگاه نزدیک به آن را در قالب ویدیویی منتشر ساخته که در ادامه آن را مشاهده می کنید:

همان طور که می بینید، تجربه جعبه گشایی این دستگاه با نمونه های استاندارد آیفون 7 پلاس تفاوت چندانی ندارد، فقط برگه قرمز رنگی به بسته بندی اضافه شده که جزئیاتی در مورد اقدامات بشردوستانه RED برای آگاه سازی مردم از بیماری ایدز و حمایت از بیماران ارائه می کند.

به گفته کاربر مورد بحث، روکش آلومینیومی آندایز شده قرمز رنگ این آیفون بسیار با کیفیت است و در مقایسه با دیگر نمونه ها، تمایل کمتری به جذب اثر انگشت دارد. البته انتخاب رنگ سفید برای پنل جلویی کمی عجیب به نظر می رسد، در حالی که انتخاب ترکیب مشکی و قرمز می توانست ظاهر بی نظیری را به این محصول سفارشی ببخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mostafa8p
    Mostafa8p | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    همونقدر که رنگ قرمز پشتش عالیه

    همونقدر هم جلوش بیریخته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.