ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استفاده از هوش مصنوعی گوگل در رمان بیماری
تکنولوژی

گوگل امکانات جدیدی را به اپلیکیشن های Photos و Duo و Allo اضافه کرد

گوگل امروز از قابلیت های جدید و کاربردی در مجموعه اپلیکیشن هایش رونمایی کرد و همان طور که مطلع شدید، گوگل مپس به ویژگی اشتراک گذاری آنی موقعیت مکانی مجهز شد. در اینجا به تغییرات ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

گوگل امروز از قابلیت های جدید و کاربردی در مجموعه اپلیکیشن هایش رونمایی کرد و همان طور که مطلع شدید، گوگل مپس به ویژگی اشتراک گذاری آنی موقعیت مکانی مجهز شد. در اینجا به تغییرات سه برنامه کاربردی دیگر یعنی Photos و Allo و Duo می پردازیم.

اپلیکیشن فوتوز مدت هاست که با کسب اجازه از کاربر و در صورت اتصال به شبکه وای-فای، تصاویر ثبت شده با دوربین موبایل را به صورت خودکار و با رزولوشن کامل در فضای ابری بی پایان ذخیره می کند. حال گوگل قابلیت آپلود تصاویر را روی ارتباط داده موبایلی نیز فراهم ساخته، اما در این حالت فقط نسخه ای با رزولوشن پایین و حجم کم به سرورهای مخصوص منتقل می گردد. البته به گفته این کمپانی، کیفیت تصاویر در این حالت تفاوت چندانی با نمونه اصلی نخواهد داشت، ضمن اینکه پس از دسترسی به ارتباط وای-فای پرسرعت، می توان نسخه اصلی عکس را با نمونه کوچک تر جایگزین کرد.

اپلیکیشن Duo چندی پیش با هدف برقراری ارتباط ویدیویی در محیطی بسیار ساده و بدون گزینه های اضافه معرفی شد. حال گوگل تصمیم گرفته علاوه بر تماس تصویری، قابلیت ارتباط صوتی را نیز به این برنامه اضافه کند تا در شرایطی که سرعت اینترنت برای مکالمه تصویری کافی نیست، کاربران بتوانند با یکدیگر گفتگو نمایند.

نهایتاً اپلیکیشن محبوب پیام رسان گوگل یعنی Allo نیز علاوه بر متن، عکس، ویدیو و استیکر، توانایی ارسال هرگونه فایل دیگری را به دست آورده که برای کاربران حرفه ای، گزینه ای کاربردی محسوب می شود. در این بروزرسانی، می توانید هرگونه محتوایی از جمله فایل های متنی، فشرده و حتی APK را نیز برای دیگران ارسال نمایید. البته با اضافه شدن این قابلیت، احتمال سوء استفاده از این پلتفرم هم بیشتر می شود و بنابراین پیشنهاد می کنیم فقط فایل های ارسال شده از طریق منابع معتبر را دریافت و اجرا نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    حیف که اکثر مردم از اینا استفاده نمیکنند

  • Aureliano
    Aureliano | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    درود بر گوگل، Allo و Dou هردو برنامه عالین

مطالب پیشنهادی