ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت های هوشمند جدید فاسیل با برندهای مطرح به زودی عرضه می شوند

نمایشگاه سالانه ساعت و جواهر Basselworld هم اکنون در سوئیس در حال برگزرای است و کمپانی فاسیل که یکی از شرکت کنندگان در این رویداد است پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد در سال جدید میلادی با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

نمایشگاه سالانه ساعت و جواهر Basselworld هم اکنون در سوئیس در حال برگزرای است و کمپانی فاسیل که یکی از شرکت کنندگان در این رویداد است پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد در سال جدید میلادی با همکاری برخی برندهای مطرح تولید ساعت بیش از ۳۰۰ اسمارت واچ، ساعت هیبریدی و دستبند دنبال کننده سلامت را عرضه نماید.

حالا این شرکت رویداد Basselworld را مغتنم شمرده و برآن شده که با رونمایی از محصولات جدیدش اولین قدم ها را برای عملیاتی سازی وعده اش بردارد.

براساس خبرهای منتشر شده، در سال جاری اسمارت واچ های جدیدی از سوی برندهایی نظیر دیزل، امپوریو آرمانی، فاسیل و مایکل کورس معرفی خواهند شد. همه این محصولات از Android Wear 2.0 بهره خواهند گرفت و توان پردازشی شان را از چیپست اسنپدراگون ویر ۲۱۰۰ تامین خواهند نمود.

فاسیل همچنین اعلام کرده که این ساعت ها همگی به نمایشگرهای AMOLED با رزلوشن بسیار بالا مجهز می شوند.

این شرکت همچنین ۱۴ ساعت هیبریدی را از برندهایی نظیر امپوریو آرمانی و مایکل کورس معرفی کرد که همگی شان شبیه به ساعت های آنالوگ معمولی هستند اما می توانند اعلان های مشخص را نمایش دهند و فعالیت های روزانه کاربر نظیر قدم ها، مسافت های طی شده و کالری های مصرفی فرد را اندازه بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی