ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هند با درخواست اپل برای کاهش مالیات واردات آیفون مخالفت کرد

همانطور که قبلا در خبرها خواندید اپل مدت هاست که تلاش دارد بخش قابل توجهی از بازار رو به رشد موبایل در هند را به خود اختصاص دهد و در همین راستا هم مذاکرات ادامه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

همانطور که قبلا در خبرها خواندید اپل مدت هاست که تلاش دارد بخش قابل توجهی از بازار رو به رشد موبایل در هند را به خود اختصاص دهد و در همین راستا هم مذاکرات ادامه داری را با مقامات هندی آغاز نموده.

اپل از هندی ها درخواست کرده که در ازای راه اندازی خطوط تولیدی خود در خاک این کشور آن را برای مدت پانزده سال از پرداخت مالیات معاف نماید و حالا وزارت خزانه داری این کشور خبر داده که با درخواست های آن در این رابطه موافقت نخواهد کرد.

این خبر درست یک ماه قبل از آغاز تولید آیفون SE در هند منتشر شده است. گفتنی است شرکت کالیفرنیایی برای فروش آیفون در هند باید به راهکاری برای پایین آوردن قیمت تمام شده این موبایل دست پیدا می کرد چراکه متوسط درآمد سالانه مردم این کشور بسیار پایین است و در نتیجه عموم هندی ها توانایی خرید آیفون را ندارند.

به همین خاطر این کمپانی مذاکراتی را با مقامات رسمی هند آغاز نموده تا اندکی از عوارض و مالیات کالاهای وارداتی اش به خاک هند بکاهد و به نوعی هزینه های تمام شده اش را پایین بیاورد. اپل علاوه بر کاهش مالیات از هندی ها درخواست کرده تا اندکی از سخت گیری هایش در تامین قطعات به صورت بومی کم کند.

حال مشخص نیست که با انتشار این خبر، کوپرتینویی ها برای حفظ بازار هند چه اقدام دیگری را انجام خواهند داد و آیا اساسا به مذاکرات خود در این باره ادامه میدهند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی