ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ پایان دنیا

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

World Cricket Championship 2

World Cricket Championship 2 یکی از بهترین شبیه سازهای ورزش کریکت به شمار می رود که می توانید آن را هم اکنون روی پلتفرم اندروید، iOS و یا ویندوز فون خود نصب نمایید. با انتخاب یکی از تیم های بین المللی موجود در بازی وارد میدان مسابقه شوید و با شکست حریفان خود به جمع آوری امتیاز بپردازید.

وجود چالش ها و تورنمنت های مختلف در World Cricket Championship 2، بازی را از سیر خطی خارج کرده و سبب جذاب تر شدن این اثر شده است. لازم به ذکر است که در جدیدترین ساخته استودیو Nextwave Multimedia Inc می توانید توپ را به 45 شیوه متفاوت پرتاب کنید. علاوه بر آن گرافیک کم نظیر روی دیوایس های همراه و سیستم افزایش مهارت، به واقع گرایانه تر شدن بازی بسیار کمک کرده اند.

World Cricket Championship 2

World Cricket Championship 2

سازنده: Top Developer World Cricket Championship 2 505,643 Nextwave Multimedia Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوز فون حجم: 49.1 / 206 / 58.75 مگابایت زبان:

Realm Defense: Fun Tower Game

Realm Defense: Fun Tower Game یکی از بهترین بازی های استراتژیک و اکشن است که می شناسیم. دشمنان به قلمروی شما یورش برده و سبب خرابی و ویرانی شده اند؛ شهروندان قدرت عرض اندام ندارند و به صورت ظالمانه ای عذاب می کشند. تنها راهی که برای رهایی از این مخمصه دارید دفاع در برابر نفوذ بیشتر نیروهای دشمن است.

عنوان مذکور 40 مرحله ی جذاب و متنوع را در اختیارتان می گذارد که در پی آن باید ضمن دفاع در برابر حملات، با تمام قوا به سوی برج های دفاعی دشمنان هجوم ببرید و قلمروی خود را از آن ها پس بگیرید. حضور قهرمان هایی با قدرت های منحصر به فرد و وجود چالش های متعدد در Realm Defense: Fun Tower Game، این اثر را به یکی از بهترین ها در سبک خود بدل کرده اند.

Realm Defense: Fun Tower Game

Realm Defense: Fun Tower Game

سازنده: Babeltime Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 60 / 132 مگابایت زبان:

The End of the World

مردی جوان در نیوکاسل انگلستان در شرایطی که دنیا در حال نابودی است، عشق خود را از دست می دهد و به سبب این اتفاق ناگوار، دنیا برای او نیز پایان می یابد. The End of the World ساخته جدید استودیوی Sean Wenham، یک بازی ماجراجویی دو بعدی است که در پی آن باید هر لحظه راهکارهای جدیدی را برای زنده ماندن به کار گیرید. گفتنی است که تمام کردن بازی در مجموع حدود 20 دقیقه به طول می انجامد.

The End of the World

The End of the World

سازنده: Sean Wenham قیمت: نسخه اندروید رایگان / نسخه iOS آن 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 87 / 106 مگابایت زبان:

!Missiles

در !Missiles باید با هدایت هواپیمای خود ضمن جلوگیری از برخورد موشک هایی که به سمت شما در حال حرکت هستند، به جمع آوری ستاره های موجود بپردازید. کنترل هواپیما به وسیله ی صفحه نمایش لمسی بسیار آسان است و با ثبت رکوردهای جدید قادر هستید با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازید. !Missiles یک بازی کم حجم و اعتیاد آور به شمار می رود که توسط استودیوی Macaque توسعه پیدا کرده است.

!Missiles

!Missiles

سازنده: Macaque قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 23.8 / 115 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali.01
    Ali.01 | ۳ فروردین ۱۳۹۶

    من جای اون بازی Tower Defense، Kingdom Rush رو پیشنهاد میکنم
    اگه میخواین کرکش رو دانلود کنین که هیچی ولی بنظرم ارزش خریدنم داره مخصوصاً نسخه Origins
    اینی که اینجا معرفی کردین قشنگ هست ولی تاورهای World 2 زیاد جالب نیس
    قبلن جم های رایگان بیشتری میداد که الان مکانیزمش سخت شده و خریدن هیروها خیلی سخته، حداقل بدون اون دراگون تموم کردن بعضی مراحلش غیرممکنه

  • mahdi asadyan
    mahdi asadyan | ۳ فروردین ۱۳۹۶

    End of the world باید قشنگ باشه

مطالب پیشنهادی