ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل ال جی جی 6 دو هفته زودتر از موعد رسمی به دست برخی مشتریان رسید

شرکت T-Mobile به اولین اپراتور مخابراتی ایالات متحده است که از همین حالا، عرضه ال جی 6 را آغاز نموده؛ آن هم درحالی که تاریخ عرضه مقرر پرچمدار تازه ال جی، پیش تر 7 آوریل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

شرکت T-Mobile به اولین اپراتور مخابراتی ایالات متحده است که از همین حالا، عرضه ال جی 6 را آغاز نموده؛ آن هم درحالی که تاریخ عرضه مقرر پرچمدار تازه ال جی، پیش تر 7 آوریل (یعنی بیش از دو هفته دیگر) اعلام شده است.

مدت زیادی از زمان آغاز پیش فروش ال جی جی 6 از سوی T-Mobile نمی گذرد و در حرکتی غافلگیرکننده، حداقل دو مشتری از همین حالا موبایل محبوب خود را دریافت کرده و تصاویر آنها را در توییتر و انجمن اینترنتی ردیت به اشتراک گذاشته اند. به نظر می رسد که سایر مشتریان T-Mobile نیز در صورت پیش خرید دستگاه، قادر به دریافت آن تا قبل از هفتم آوریل خواهند بود.

ال جی جی 6 که با قیمت 650 دلار از سوی T-Mobile به فروش می رسد، به همراه اسپیکر رایگان گوگل هوم به دست مشتریان خواهد رسید. البته این پیشنهاد وسوسه برانگیز، تنها تا پایان آوریل پا بر جای می ماند و در صورت تمایل به دریافت یکی از این اسپیکرها، سفارش دستگاه باید تا پیش از این تاریخ به ثبت برسد.

گفتنی است که ورایزن، اسپرینت و AT&T هم از حالا مشغول دریافت سفارش های پیش خرید ال جی جی 6 هستند و آنها نیز اسپیکر گوگل هوم را به رایگان تحویل مشتریان می دهند. در مجموع، به نظر می رسد که خرید موبایلی از کمپانی کره ای ال جی در ایالات متحده هیچوقت تا این اندازه راحت نبوده است؛ هرچند که شاید تمام مشتری ها به اندازه این دو مشتری T-Mobile خوش شانس نباشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • salemi
    salemi | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    خوشبحالشون!! کاشکی این اپراتور های ما هم که چپ و راست هندونه میزارن زیر بغل خودشونو و واسه خودشون رانی وا میکنن یاد بگیرن!!

  • ناصر
    ناصر | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    تبریک واسه خریدارانش

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    چرا اپراتورهای ایرانی ازین پیشنهادای خوب نمیدن اخه. هم قیمت اصلی رو میدن هم سیمکارت میگیرن هم جایزه. اونوقت ما بیشتر پول میدیم تازه بعضی وقتا وسایلشم میدزدن.

مطالب پیشنهادی